Forum Discussion

paolasaurus_rex's avatar
7 years ago

Sims 4 blijft hangen bij voltooien

Gisteren wilde ik de sims 4 via origin repareren, nadat hij hiermee klaar was bleef origin hangen bij het voltooien van de sims 4. Ik heb hierna mijn computer afgesloten en de game en origin zelf vandaag geheel verwijderd en opnieuw gedownload. Nu blijft de sims weer vastlopen bij het voltooien. Ik kan het voltooien niet pauzeren of afsluiten of iets dergelijks, wat moet ik doen?! 

2 Replies

• Mogelijk verhinderd je beveiligingssoftware het reparatie proces, @paolasaurus_rex,
    Je dient uitzonderingen aan voor Origin en de Origin spellen (ook wel Witte lijst genoemd) aan te maken, of schakel deze tijdelijk uit.

• Maak de cache van de Origin cliënt leeg.
    • De Sims 4 map hernoemen die zich in je Documenten bevind.
      Daarna repareer je het spel via Origin.
    • De Origin cliënt opstarten als administrator.
    • Gebruik een bekabelde internetverbinding.
      Sluit je computer meteen aan de modem van je internetaanbieder.
    • De schuifbalk van Gebruikersaccountbeheer helemaal naar beneden zetten.

Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    7 years ago

Hallo @paolasaurus_rex,

Je gaf aan dat het jou nog niet helemaal lukt, ondanks de gegeven stappen.
    Aangezien je beiden al had verwijderd, dien je de Origin cliënt opnieuw installeren. Had je de laatste versie al gedownload?
    Ga na of je nog over voldoende vrije harde schijf ruimte beschikt en voor beide de je laptop voldoet aan de benodigde systeemeisen.

Heb je de beveiligingssoftware (virusscanner, firewall, anti-spyware enz...) ook uitgeschakeld? Mogelijk verhinderd die de installatie, download en reparatie processen van Origin en De Sims 4.
    Mocht dit niet helpen, dan kan er nog andere software in de weg zitten. Meestal kan je dit verhelpen door Windows schoon op te starten, om zo deze (achtergrond)programma's niet meer te laten mee opstarten, al deze dienen helemaal afgesloten zijn.

Had je ook De Sims 4 map hernoemd? De standaard locatie is:
    C:\Users\Naam_van_de_Gebruiker\Documents\Electronic Arts\
    Hierbij staat Naam_van_de_Gebruiker voor de huidige Windows gebruikersnaam, waarmee je op dit moment bent aangemeld bij Windows.

Kun je nagaan of er eerst nog benodigde Windows Updates dienen geïnstalleerd worden?

Je zou een nieuwe Windows gebruikersaccount met administrator kunnen aanmaken en vervolgens daarop aanmelden.
    Probeer dan Origin te downloaden en installeren.

Groetjes.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,951 PostsLatest Activity: 4 hours ago