5 years ago
Sims 4 fullscreen probleem
- Ik heb een probleempje met de Sims 4.
Ik had de cheat ‘fullscreen’ ingevuld en eerst had ik allemaal problemen maar dat heb ik uiteindelijk kunnen oplossen. Maar alle dingen dat beneden en boven staan zoals: het pauze balkje, mijn doel, mijn vaardigheden, mijn bouwmodus-knop enz enz is allemaal heel klein geworden en ik heb geen flauw idee hoeder ik dit moet oplossen...
- @fleurbokittycool Als je de Sims start en op de drie puntjes rechts bovenin klikt, krijg je het instellingen menu. Klik je dan op spel opties dan zie je helemaal links onderin de mogelijkheid om de toegankelijkheid van het spel in te stellen. Als je daar op klikt zie je rechts een schuif maar ook de mogelijkheid om de toegankelijkheid te resetten. Als je daarop klikt kan je de instellingen terugbrengen.
Helemaal onderin heb je links ook nog de mogelijkheid om alle instellingen terug te zetten naar de beginstandaard (standaard instellingen) in het uiterste geval klik je daarop.
Houd er rekening mee dat je dan wel alle overige instellingen weer opnieuw naar je eigen inzicht en smaak moet inrichten.
Veel plezier met spelen. 😉