6 years ago
Sims 4 galerij werkt niet meer
Hoi, Sinds kort krijg ik steeds rode kruisjes in de galerij (zie foto) en wanneer ik erop klik staat er dat het voorwerp niet gevonden kan worden. Ik heb de game proberen te repareren in Origin, ma...
Hoi,
De Sims legacy editie heb ik al een tijdje maar heb daarmee nooit problemen gehad met de galerij, ik kon er altijd gwn in. na de laatste update van 10 oktober doet mijn galerij het niet meer.
Ik ben wel goed verbonden met het internet dus daar zou het niet aan moeten liggen. De beveiliging software weet ik niet te vinden. Ik heb ook maar 1 account bij orgin/EA.
Als ik cache leeghaal ben ik dan alles kwijt? Mijn Sims 4 is up-to-date & heb ookal op repareren geklikt alleen dat heeft ook niet geholpen.
Hoi,
Het gaat inderdaad om de in game galerij. De website galerij doet het wel gewoon normaal. Alleen in de game heb ik last van de rode kruisen en een laad rondje in het midden maar die draait niet rond, die blijft stil staan. Me eigen bibliotheek doet het wel gewoon normaal.
Hierbij de specificaties van mijn laptop.
Processor: intel(R) core (TM) i7-363QM CPU 2.20GHz
ram : 6,00 GB
@Trismagistos ik heb de Localthumbcache.package verwijdert uit de map & nu doet me galerij het weer. Bedankt voor je hulp☺️