6 years ago
Sims 4 galerij werkt niet meer
Hoi, Sinds kort krijg ik steeds rode kruisjes in de galerij (zie foto) en wanneer ik erop klik staat er dat het voorwerp niet gevonden kan worden. Ik heb de game proberen te repareren in Origin, ma...
Hoi,
tot voor kort heeft het voor mij altijd gewerkt.
Ik zie nu dat ik de legacy editie heb. kan me niet herinneren wanneer ik deze heb gedownload.
maar heb tot nu toe altijd nog in de gallerij gekunnen en ook university heeft altijd gewerkt. Heb nog niet getest of deze nu ook ineens niet meer werkt.
bij deze de dxdiag.
groetjes,
Tineke
Heb meteen even gecontroleerd en de university werkt wel bij mij.
Dit zou niet mogelijk moeten zijn toch met legacy?
Mijn internet verbinding werkt ook gewoon naar behoren.
ik ben nu bezig met herinstalleren van de sims 4 zonder de legacy editie.
Mocht het niet werken hoe moet ik dan toestemming geven bij avast?
@maantje85, welke versie van Avast heb je? Bij de free version werkt het net even anders dan de premium. Ik zal dat moeten nakijken.
Bij de premium slaat avast alarm als je de hoogste ransomware schild instellingen hebt. Avast vraagt dan zelf of de app of het document moet worden geblokt. Als je toestemming geeft aan de app, het document of de map los je het probleem vanzelf op. Bij de gratis versie moet ik dat echt even onderzoeken en misschien wel even overleggen met een paar anderen. Ik kom daar zeker nog op terug.
Eigenlijk wel jammer dat je nu alles opnieuw installeert. Dat was in deze situatie niet nodig geweest.