Forum Discussion

Mahjelluh's avatar
6 years ago

Sims 4 het magische rijk doelen kunnen niet voltooid worden

Ik kan de doelen voor de Tover Sim niet meer voltooien, ik behaal ze maar ze worden niet afgevinkt en ik krijg dus geen beloningspunten meer hoe Kan dit verholpen worden? 

4 Replies

• @Mahjelluh Speel je met cc of modificaties dan is het aan te raden deze uit te schakelen of even te verwijderen. Test of de doelen wel kunnen worden afgevinkt. Lukt dat niet overweeg dan om je spel te repareren via de optie in Origin. Maak voor de zekerheid een back-up van de map: Documents\Electronic Arts\De Sims 4.
    Hopelijk lukt het daarna wel.
    Hartelijke groet.
  • uglygothic's avatar
    uglygothic
    Rising Newcomer
    6 years ago

Hoi Hoi @Trismagistos  Ik heb jou stappen geprobeerd, maar dit werkte niet.

Ook heb ik het spel opnieuw geinstalleerd maar ook dit heeft het niet verholpen.

Iemand anders een idee waar het niet afvinken van een doel aan kan liggen.

Bij mij loopt die vast bij mijn schildersezel als ik iets uitstekend schilder... Hij vinkt hem niet af.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    6 years ago
    @uglygothic Mijn eerdere antwoord was heel specifiek voor de doelen van een tover sim. Het kan zijn dat er voor jouw probleem een heel andere oplossing moet worden bedacht.
    Kan je mij eens aangeven waar je problemen mee ondervindt? Welke sim, welke opdrachten, welke aspiraties je speelt etc. Hoe meer achtergrond informatie, hoe beter en gerichter we je kunnen helpen.
    Soms gaat het zelf zover dat je je spel zal moeten repareren. Natuurlijk is dat een van de laatste opties.
    Laat het ajb weten dan kan ik eens verder kijken.
    Hartelijke groet.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,951 PostsLatest Activity: 2 hours ago