Maak je soms ook gebruik van de iCloud Drive, @ferryb001?
Als je door jouw Mac door omstandigheden die heeft ingeschakeld dan raad ik je dat even te controleren en om de iCloud Drive opslag uit te zetten. Hier lees je hoe je dat kunt doen: How to disable Optimized iCloud Drive storage with a single click | Macworld
Als je door welke omstandigheid dan ook de externe harde schijf ooit hebt losgekoppeld dan ka het ook zijn dat er een ander pad is gecreëerd.
Omdat het om een Mac gaat en ik toch meer thuis ben in andere besturingssystemen wil ik je graag even wijzen op de website van Bluebellflora. Bluebellflora – For Mac users playing Sims 3 and Sims 4
Bluebellflora is een van de Hero's op dit forum en heeft een uitgebreide kennis van het spelen van de Sims 4 op Apple en Mac. Zij heeft een apart onderdeel gewijd aan het spelen van De Sims via de externe harde schijf:
If you’re running out of space to play the Sims, here are your options for storing your data externally – Bluebellflora
en als je gebruik hebt gemaakt van de Symlink methode dan kan het zijn dat je toch data bent kwijtgeraakt. Als je die methode hebt gebruikt dan kan je er hier meer informatie over vinden:
Running your Sims 4 folder from an external drive – Bluebellflora
Al deze informatie is in het Engels maar er is op de website zelf de mogelijkheid om gebruik te maken van een vertaalmachine.
Hopelijk vind je er wat extra informatie.
Laat ook even weten of je er wat aan hebt.