Forum Discussion

ClutteredbyS's avatar
5 years ago
Solved

Sims 4 Landelijk Leven bonus content mist

Hoi,

Ik kan de beloofde bonus content die je zou krijgen bij het kopen/downloaden voor 2 september nergens terugvinden. Is dit een bekend probleem?

• Hey allemaal,

Wat is er aan de hand?

We krijgen van meerdere kanten te horen dat spelers hun bonus content missen en hier wordt verder onderzoek naar gedaan vanuit onze kant. 

Update 24 Juli 

Mocht je het spel via een winkel gekocht hebben die niet meteen deelneemt aan deze actie en je mist jouw content willen we je vragen voor 2 September contact op te nemen met onze helpdesk zodat we kunnen kijken of we het alsnog voor je toe kunnen voegen.

Hoe neem ik contact op? Wat moet ik doen?

Mis je alsnog jouw content en had je deze wel moeten krijgen wil ik je vragen even contact te zoeken met onze helpdesk zodat ze met je kunnen kijken en het mogelijk voor je toe kunnen voegen. 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar en zal dit tot de Nederlandse chat beschikbaar is in het Engels zijn. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
    2. Selecteer chat

- EA_Neil

18 Replies

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,989 PostsLatest Activity: 2 days ago