Sims 4 loopt vast op elke pop-up die in het beginscherm verschijnt. Kruisje werkt niet, ESC werkt ook niet, kan spel niet starten ook niet hervatten of wat dan ook. Kan het spel niet spelen want huid...
Dank je wel voor je duidelijke uitleg. En fijn dat het probleem zomaar ineens verdween en je weer kunt spelen!
Direct nadat ik je reactie kreeg heb ik op basis daarvan een paar vragen uitgezet bij andere helpers en moet dus nog wachten op een antwoord omdat die groep heel internationaal opereert.
Ik heb wel een paar gedachten erbij maar die kan je met jouw ervaring misschien ook zelf proberen te achterhalen. Misschien dat het aan de antivirussoftware heeft gelegen of aan firewall instellingen. 'Wie zal het zeggen?'
Als je DxDiag.txt bestanden of schermopnames wilt mee sturen dan vind je onderaan het antwoord raam dit beeld:
Je ziet dit alleen als je kiest voor antwoord en niet voor snel antwoord.
Klik even op bestand kiezen en laadt daarna het bestand op. Het is handig om dan even te wachten omdat de visusscan van de website er soms wat langer over doet. Zodra dat is afgerond kan je op verzenden klikken.
Hopelijk heb je hier wat aan en als ik een antwoord op mijn uitstaande vraag heb, kom ik er op terug.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,940 PostsLatest Activity: 10 hours ago