Sims 4 opgroeien problemen
HI..
Ik heb Sinds 2 dagen opgroeien. Maar ik heb alleen maar irritatie.
De ouders doen niet wat ik ze opdraag.
Continu het kind uit de wieg halen.
Of gewoon geen reactie/geen beweging.
Is hier iets aan te doen?
Ik heb Origin en de Sims al verwijderd en opnieuw gedownload en geïnstalleerd.
Hey @daphnebervoets,
Jammer dat je alleen maar irritatie ervaart met 'Samen Groeien'.
Even een paar vragen:
- Maak je toevallig gebruik van aangepast materiaal (cc en mods) en
- Wat heb je zelf geprobeerd om het probleem op te lossen?
Om met het eerste te beginnen. Als je mods en cc gebruikt lees dan in ieder geval het artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal'
Volg de suggesties die ik daarin doe. Soms lijk het heel veel werk maar dat is de keuze die je hebt gemaakt om met mods te spelen. Je gebruikt die altijd op eigen risico.
Oplossingen die je zelf kunt proberen:
- Verwijder eerst het bestand localthumbcache.package uit de map: \Documenten\Electronic Arts\De Sims 4 en repareer daarna je spel via de EA app (voor Mac gebruikers Origin)
- Controleer of het probleem blijft bestaan als je met jouw huishouden naar een ander kavel verhuist
- Kijk of je hetzelfde probleem ook hebt het met andere huishoudens of op andere kavels.
- Sla je spel (save) onder een andere naam op (sluit De Sims volledig af) en speel daarna met het spel met de nieuwe naam verder.
Als dit allemaal niet werkt dan kan je ook nog kijken naar de informatie in deze link: Opgelost: Re: Autonomy issues - Pagina 18 - Answer HQ (ea.com) Hier zie je eigenlijk een verzameling van grote en kleinere problemen waar sim(st)(m)ers tegenaan lopen. Je ziet dat er aandacht is voor deze problemen.
Er wordt aan gewerkt.