4 years ago
Sims 4 start niet op
Sims 4 wil niet meer opstarten. Ik heb alle stappen doorlopen, maar niks helpt. Ik weet het ook niet meer. Heeft iemand nog ideeën?
Sims 4 wil niet meer opstarten. Ik heb alle stappen doorlopen, maar niks helpt. Ik weet het ook niet meer. Heeft iemand nog ideeën?
@Danie77, ah ja dan is het inderdaad vrij normaal dat het spel na een update niet meer goed functioneert, zoals RealSimmor0 en Trismagistos al goed hadden aangegeven. Het is niet leuk, zeker niet, maar het komt vaker voor.
Misschien kun je nagaan bij de makers van de mods of CC of dat ze een update hebben vrijgegeven voor hun dingen, zodat je ze weer kunt gebruiken? 🙂
:Hoi,
Heb hetzelfde probleem gehad en is opgelost. Type linksonder op je bureaublad bij zoeken "virus" in en ga naar "virus- en bedreigingsbeveiliging". Dan rechts in het scherm klik op bescherming tegen ransomware beheren. De controlled folder access moet aan staan en klik daaronder op "Een app toestaan via Controlled Folder Access" . Sta dit toe. Daarna klik je op "Een toegestane app toevoegen/conlangs geblokkeerde apps" Voeg TS4_x64.exe toe. Mocht daar niets staan, ga terug klik op "Een toegestane app toevoegen / door alle apps bladeren/"C:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4\Game\Bin\TS4_x64.exe" of waar deze file bij jou staat. Klaar!
Sluiten en spelen maar! Succes!!!
Alles wordt ook uitgelegd op deze link: https://crinrict.com/blog/2019/03/windows-10-defender-controlled-folder-access.html
Ik heb na de updates ondanks mijn CC gelukkig nooit problemen. De cc word wel altijd uitgeschakeld na elke update, maar dat is ook altijd weer in te schakelen in overige instellingen.
@Gerdien1963 wrote:
:Hoi,
Heb hetzelfde probleem gehad en is opgelost. Type linksonder op je bureaublad bij zoeken "virus" in en ga naar "virus- en bedreigingsbeveiliging". Dan rechts in het scherm klik op bescherming tegen ransomware beheren. De controlled folder access moet aan staan en klik daaronder op "Een app toestaan via Controlled Folder Access" . Sta dit toe. Daarna klik je op "Een toegestane app toevoegen/conlangs geblokkeerde apps" Voeg TS4_x64.exe toe. Mocht daar niets staan, ga terug klik op "Een toegestane app toevoegen / door alle apps bladeren/"C:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4\Game\Bin\TS4_x64.exe" of waar deze file bij jou staat. Klaar!
Sluiten en spelen maar! Succes!!!
Alles wordt ook uitgelegd op deze link: https://crinrict.com/blog/2019/03/windows-10-defender-controlled-folder-access.html
@Gerdien1963 goed om dit ook te delen inderdaad, dankjewel! 🙌
Ook met de laatste update, die van 14 juni, moesten de gebruikers van CC en Mods hun aangepaste inhoud weer activeren.
Ik hoop dat het voor jullie, @Danie77,@Lotje1981 en @Gerdien1963 geen problemen heeft opgeleverd.
Voor zover ik heb kunnen zien waren er niet al te veel problemen en, zoals je kunt lezen in de informatie die @EA_Leeuw heeft gegeven in Grote Update 14-06-2022 - Polynomen worden gegenereerd... - Answer HQ (ea.com), zijn een aantal problemen, waaronder die met het Steampunk Vliegding, verholpen. Als je gebruik hebt gemaakt van de Bug Fix van Simvasion zal je die dus moeten verwijderen.
Als je modificaties gebruikt is het altijd verstandig om ook actief te zijn (geabonneerd) op de Sims gerelateerde Discord-kanalen. Daar kan je heel snel informatie ophalen over welke modificaties je eventueel moet uitschakelen of vernieuwen. De makers van modificaties geven op die kanalen ook ondersteuning voor het geval je dat nodig mocht hebben.
Op het Amerikaans Engelse Sims Forum is er vaak een speciaal topic aan gewijd. Dus nu ook weer: Broken/Updated Mods & CC: June 14, 2022 Werewolves Patch — The Sims Forums
Hopelijk hebben jullie wat aan deze suggesties.
Veel plezier met spelen. 😉
En niet te lang in de maan staren met de nieuwe telescoop. 👿