sims 4 te huur werkt niet
HULP NODIG!
Helaas heb ook ik last van de bugs in het nieuwe Sims pakket ''te huur.''
Ik heb het pakket 1 dag voor dat het uit kwam gekocht via de website van EA.
Via de EA app kon ik dit pakket helemaal niet aanschaffen door een storing met de Rabobank. Ik kreeg telkens een foutmelding. Maar goed dat is mijn probleem nu niet.
Na het aanschaffen van het pakket en een dag te hebben gewacht kwam het spel uit. Ik was erg blij dat ik het eindelijk kon spelen, maar helaas was dit niet zo. Ik kan de nieuwe Sims wereld die bij ''te huur'' hoort niet openen. Ik krijg gelijk een wit scherm en dan loopt mijn hele game vast. Ook kan ik dan niet meer naar andere werelden toe.
Naast de kleding en de bouw items werkt geen enkel ander aspect van dit pakket. Ik kan ook in andere werelden geen huur kavels gebruiken. Ik kan de kavel bouwen, plaatsen en als huurkavel selecteren, maar daarna kan ik niks openen. Iedere keer dat ik het menu uit wil klappen (om de huur prijzen en de huur regelingen te zien) doet hij niks meer.
Ik heb bij een aantal Sims Youtubers gezien hoe het pakket werkt en ik weet zeker dat ik niets fout doe.
Kan iemand mij hier alsjeblieft mee helpen?!
- @Trismagistos Je hebt helemaal gelijk! Ik voel me echt heel dom nu... maar goed. Ontzettend bedankt, alles werkt nu gewoon. Ik denk dat ik vanavond maar eens een paar uurtjes er voor moet gaan zitten om te kijken waar de fouten zitten... Maar nogmaals enorm bedankt!!!