Forum Discussion
9 Replies
- @Bente_Sigrid315 Had je de Sims 4 daarvoor wel op je pc of mac staan? In dat geval kan het zijn dat je de Sims 4 voor een deel hebt overgeladen naar Steam.
Ik zou proberen de Sims 4 te repareren via de gamebibliotheek. Als je veel uitbreidings- en accessoire pakketten hebt kan dat even duren.
Klik in Origin rechts op de Sims 4 en kies dan voor de optie repareren.
Hopelijk werkt dat. @Bente_Sigrid315Vermoedelijk zal je voor de oplossing dan toch bij Steam moeten zijn of bij de Helpdesk.: https://help.ea.com/nl/
Kan je de Sims 4 nog wel via Steam spelen want volgens mij neemt deze applicatie de registersleutels over van Origin.
Je kan natuurlijk proberen om de Steam app en onderdelen te de-installeren maar ik weet niet of Origin de start van de Sims 4 dan weer over neemt en welke resultaten je dan krijgt. Ik raad je dan ook niet aan deze optie te proberen. Als je je kennis op het gebied van software installaties niet volkomen vertrouwt en als je denkt dat het probleem verergert als je er zelf mee aan de slag gaat, is het wijzer contact op te nemen met de helpdesk van Steam.Via de link die je hierboven ziet kan je een keuze menu volgen en dan zie je vanzelf een optie voor Steam via pc.
Heel veel sterkte met oplossen.Update aanpassing 08112020:
Op het Engelse deel van Answers HQ werd een vergelijkbare vraag geformuleerd. Misschien heb je iets aan de informatie uit deze link: https://answers.ea.com/t5/General-Discussion-Feedback/Is-Steam-to-Origin-Sims-4-possible/m-p/9698150#M39178
- @Trismagistos In steam kan de sims ook niet gespeeld worden, omdat de sims in steam niet in de bibliotheek staat.
- @Bente_Sigrid315 Ik speel zelf niet via Steam maar ik weet wel dat er nogal al wat hiccups zijn. Ik zal hier en daar toch nog eens na vraag doen naar mogelijke oplossingen voor het probleem dat je schetst.
Hartelijke groet. - @Trismagistos super fijn!
Ik heb al bericht gedaan bij steam, dus hopen dat ik er zo achter ga komen!
Weet u of er mogelijkheid is mijn steam en origin account te splitsen? - @Bente_Sigrid315 uit de informatie die ik heb verkregen, weet ik dat het zeker niet eenvoudig zal zijn.
Zodra ik meer weet koppel ik dat hier terug.
Hartelijke groet. - @Trismagistos Alvast heel erg bedankt!
Ik heb reactie terug van steam. Zij zeggen dat ik wel contact moet opnemen met origin en niet met steam. - @Bente_Sigrid315 Ik heb nog even contact gehad met een paar andere helpers en ook zij zeggen allemaal dat het hier gaat om een probleem tussen de accounts. Ook zij raden je aan om contact op te nemen met een adviseur van EA om via die lijn het Steam Account los te koppelen en Origin weer te herstellen.
Als het goed is kan je dat doen via deze link: https://help.ea.com/nl/contact-us/new/?product=the-sims-4&platform=steam-pc&category=manage-my-account&issue=transfer-between-accounts&isLoginForm=true
Houd er rekening mee dat de voertaal in de chat Engels is.
Heel veel succes.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 24 hours ago
- 24 hours ago
- 2 days ago