Forum Discussion
@Trismagistos Hoi ja dat klopt inderdaad met die ondergrens maar tot nu toe trok mijn pc het gewoon goed, Zelfs nog tot een paar dagen geleden,Af en toe kon t wel eens wat trager zijn maar niet noemenswaardig.
Ik ga ook even wat meer ruimte creëren is inderdaad ook nodig ! 🙂 .
Ik heb Windows al zo ver geupdate als mogelijk is net nog even gecheckt, Alleen de Windows 11 update is helaas niet mogelijk voor mij.
En dit stukje :
https://learn.microsoft.com/nl-NL/cpp/windows/latest-supported-vc-redist?view=msvc-170
Download en installeer eerst de X86 versie en daarna de X64 versie. Je vind die bestanden wat verder op de pagina in de kolomen.
Heb ik net ook gedaan precies zoals je hebt aangegeven.
En verder zoals in vorige post aangegeven, Bleef de sims binnen 1 min zichzelf afsluiten ondanks dat ik alle mods etc eruit gehaald had.
Een hele nieuwe sims map was dus de oplossing op de een of andere manier..
Wat kan ik na al deze stappen dan het beste doen? De saves erin zetten en de mods en dan kijken wat die doet? Of bijv de saves eruit laten? (Heb ik niet een major probleem mee als die corrupted blijkt te zijn bijv).
Heel erg bedankt voor je reactie 🙂 .
Hey @MotherOfAMiracle,
Als je het probleem hebt opgelost met een volledig nieuwe \Documents\Electronic Arts\De Sims 4- map dan kan het zeker zo zijn dat in jouw laatst opgeslagen save een fout is geslopen. Als je niet gehecht bent aan een opslagbestand dan is de suggestie die @Lotje1981 doet zeker te proberen.
Inmiddels heb je die ook aangeven als oplossing 🙌 dus veel plezier met spelen. 😉