Sims sluit af wanneer ik wil spelen
Sinds een paar dagen doet de sims 4 het niet meer. Ik kan het spel wel gewoon opstarten en kan ook bij de werelden komen, daar is niks aan de hand. Vervolgens klik ik op mijn huishouden en wil ik gaan spelen. Hij laadt dan langer dan normaal, vervolgens krijg ik mijn sims te zien, ik druk op play, mijn sim maakt 1 hoofdbeweging, dan gaat het haperen en dan opeens is het hele spel afgesloten. Ik krijg ook geen foutmelding of zwart scherm ofzo te zien, hij flitst er gewoon uit.
Ik heb via can you run it gecheckt of mijn laptop goed genoeg is en hij voldoet zelfs volledig aan de aanbevelingen. Ik speel de sims ook al een jaar op deze laptop zonder problemen. Ik heb ook nog meer dan genoeg schijfruimte.
Dit heb ik al geprobeerd en had geen nut:
-Sims map hernoemen
-spel repareren
-als administrator opstarten
-origin cash legen
-sims cash legen
-laptop modus inschakelen
-computer opnieuw opstarten
Ik gebruik geen mods of cc. Ik heb nu allemaal van die lastcrash en lastexception bestanden. Als het nut heeft kan ik die hier plakken.
Wat moet ik nu doen?
Update: Hij doet het weer! Heel raar maar ik ben nu dus begonnen door met een ander huishouden te spelen. Deze deed het en toen ik weer terug ging naar mijn eigen huishouden deed hij het weer. Ik denk dat er dus iets was in mijn eigen huishouden waar hij op vastliep ofzo? Ik zou nog wel graag willen weten hoe dit nou kon en wat ik in het vervolg kan doen. Ik ben namelijk bang dat het weer terugkomt. Hij is de weken voor dit probleem namelijk ook al een paar ik zomaar afgesloten tijdens het spelen, maar dan deed hij het daarna gewoon weer.