Sims start niet meer op na Windows update
Na de laatste Sims start niet meer op na de laatste Windows update. Er komt gewoon een wit scherm nadat ik het spel opstart. Het lijkt me dus grafisch. Has het bij een vorige Windows update al gehad en toen heb ik na alles wat ook maar vermeld was en helpdesk geprobeert te hebben uiteindelijn kunnen starten nadat ik de pc volledig terug opnieuw had ingesteld en Windows opnieuw had opgeladen (met behoud van documenten) en alle apps Sims incluis terug heb opgeladen. (dus geen mod probbleem bij een Sims update)
Ditmaal opnieuw dan maar gedaan maar niet gelukt. Ook de Sims map verplaatst uit EA in backup map en repair gedaan zodat savegames of mods niet aan de oorzaak kunnen liggen. Het is zoals een nieuw juist geïnstalleerd spel. (apps opgeladen, nieuwe lege files) Ook als administrator spel geopend ( geen result) Heb even alle antivirustoestanden disabled. Hielp ook niets.
Alle Windows update zijn geload (dat heeft het juist verroorzaakt) en mijn Nvidia app zegt dat de nieuwste drivers er opstaan en ik heb hem de instellingen laten aanpassen aan Sims. Geen resultaat.
Mijn systeem is een gamelaptop die meer dan voldoende is voor Sims. DxDiag meldt wel een probleem (maar boven mijn technische kennis) dat lijkt de maken te hebben met windowsupdate
Ik zal nogmaals de Windowsinstellingen vernieuwen maar ditmaal uit de cloud. In bijlage DxDiag voor mensen met meer vernuft.