Forum Discussion

40285d85a9bef17's avatar
2 years ago

Sims4 uitbereidingspakket

Sinds ik een restaurant uit de community heb gedownload in map “ Magnolia promenade” en “Brindleton Bay” laden deze 2 mappen niet meer, als ik op een van deze 2 mappen klik krijg ik een wit scherm en loopt sims helemaal vast. İk kan nergens meer op klikken. Wat moet ik doen ik wil deze 2 mappen weer kunnen gebruiken.

1 Reply

• Hey @40285d85a9bef17f,

Maak je toevallig ook gebruik van aangepast materiaal zoals custom content en modificaties? 

Lees dan voor de zekerheid even het artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal'

Het kan natuurlijk ook zijn dat de maker van dat specifieke restaurant er gebruik van heeft gemaakt. Als dat zo is, zal je zelf moeten bepalen óf je er mee verder wilt spelen of dat je het restaurant verwijdert.

Welke keuze je ook maakt verwijder in ieder geval het bestand localthumbcache.package uit de map Documents\Electronic Arts\De Sims 4 om verder te gaan met een schone lei.

Laat even weten of je hiermee verder kunt.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 2 days ago
3,035 Posts