Sinds kleine week lopen paar dingen niet goed in mijn spel
Hoi Allemaal,
Lange tijd helaas ziek geweest en nu sinds kleine week weer volop aan het spelen en er vielen me 2 dingen op:
Als sims naar highschool gaan dan willen ze natuurlijk een vriendje hebben of vriendinnetje voor 'prom' maar sinds kort kan ik dus een vrouwelijke sim niet verliefd laten worden op een mannelijke sim. Het lijkt wel of ze ineens allemaal Gay zijn zeg maar...Oké sommige van mijn simmetjes zijn dat ook maar deze wil haar "legacy" gaan halen dus nope. Hoe kan dit verholpen worden en waardoor komt dit? heb al beetje rondgezocht hier op deze site maar nog niets tegengekomen. Helaas...
2e probleem wat ik heb (en meerdere denk ik met me) is dat als een simmetje opgroeit dan dragen ze dus continue bij 1 of 2 outfits of meer die gehoor-apparaten die nieuw zijn. Hardstikke leuk dat die er nieuw in zijn gekomen maar niet continue bij elke opgroeiende sim! Ik denk dat dit al een bekend probleem is (hopelijk) en dat er aan gewerkt wordt?
Ik hoop het. Volgens mij waren dit de 2 ergste problemen waar ik de afgelopen dagen tegenaan liep. Mochten er meer volgen zet ik het hier neer. Ps mijn spel staat op Engels nadat ik hem opnieuw had gedownload...Stom stom maar goed. Speel nu dus maar op Engels door :-)
Groetjes Monique
Hey @monique23051,
Hopelijk gaat het nu weer wat beter met je! :Eaheart:
Om met het laatste te beginnen: @EA_Leeuw heeft een heel goede handleiding gemaakt om je spel weer in het Nederlands te installeren. Een nadeel je zult De Sims 4 dan eerst moeten de-installeren. Dat kan trouwens ook in de EA app. Maak voor de zekerheid een back-up van de map: \Documenten\Electronic Arts\De Sims 4 en zet deze op een USB-Stick of externe harde schijf. Volg daarna de handleiding van EA_Leeuw: https://answers.ea.com/t5/Algemene-Discussies/GIDS-Spellen-installeren-in-het-Nederlands-via-de-EA-app/m-p/11830584
De oordopjes kan je, als het goed is vinden in de inventaris van je Sims. Als je die uit de inventaris haalt zou dat probleem over moeten zijn. Als je wilt kan ik daar nog wel even dieper induiken maar de laatste bug rapporten zijn volgens mij van 2021.
De voorkeur voor het rotzooien met ander sims kan je instellen in Creëer Een Sim (CAS) Als je al een sim hebt gemaakt dan kan je via de cheat:
Spoiler'cas.fulleditmode'de gemaakte keuzes alsnog aanpassen.
Laat even weten of je iets aan deze antwoorden hebt. Zo niet dan kijken we samen even verder. 😉