Forum Discussion

monique23051's avatar
monique23051
Seasoned Ace
3 years ago
Solved

Sinds kleine week lopen paar dingen niet goed in mijn spel

Hoi Allemaal, Lange tijd helaas ziek geweest en nu sinds kleine week weer volop aan het spelen en er vielen me 2 dingen op: Als sims naar highschool gaan dan willen ze natuurlijk een vriendje hebbe...
  • Trismagistos's avatar
    3 years ago

Hey @monique23051,

Hopelijk gaat het nu weer wat beter met je! :Eaheart:

Om met het laatste te beginnen: @EA_Leeuw heeft een heel goede handleiding gemaakt om je spel weer in het Nederlands te installeren. Een nadeel je zult De Sims 4 dan eerst moeten de-installeren. Dat kan trouwens ook in de EA app. Maak voor de zekerheid een back-up van de map:  \Documenten\Electronic Arts\De Sims 4 en zet deze op een USB-Stick of externe harde schijf. Volg daarna de handleiding van EA_Leeuw: https://answers.ea.com/t5/Algemene-Discussies/GIDS-Spellen-installeren-in-het-Nederlands-via-de-EA-app/m-p/11830584

De oordopjes kan je, als het goed is vinden in de inventaris van je Sims. Als je die uit de inventaris haalt zou dat probleem over moeten zijn. Als je wilt kan ik daar nog wel even dieper induiken maar de laatste bug rapporten zijn volgens mij van 2021.

De voorkeur voor het rotzooien met ander sims kan je instellen in Creëer Een Sim (CAS) Als je al een sim hebt gemaakt dan kan je via de cheat:

Spoiler
    'cas.fulleditmode' 

de gemaakte keuzes alsnog aanpassen. 

Laat even weten of je iets aan deze antwoorden hebt. Zo niet dan kijken we samen even verder. 😉

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,951 PostsLatest Activity: 7 hours ago