Sinds update kunnen sims tijdens date geen tafel krijgen?
Sul Sul,
Ben ik weer. Ik ben sinds de update weer aan het spelen geslagen (al die tijd ervoor ook wel) en nu kunnen mijn sims tijdens een romantische date of gewone date ineens niet meer uit eten gaan, ja ze gaan naar Chez Llama toe (geen mods/downloads/cheats) en ze vragen om een tafel en uren later hebben ze helaas die nog steeds niet. Andere 'sims' krijgen allemaal een tafel. Uiteindelijk naar "Diving Pelican" laten gaan, daar hetzelfde. Weer naar huis terug laten gaan (was eerst romantische date) daarna weer op date (gewone date zonder dus Lovestruck pack zeg maar) maar helaas...Wederom hetzelfde. Ja kan op tafel klikken en/ of op die desk maar ze worden NOOIT naar hun tafel gebracht, cherm :-) Uiteindelijk de date geannuleerd en dát werkt! Dus niet op date helaas voor de mooie foto of andere herinneringen, maar ze kunnen gelukkig wel uit eten nog. Dus waar het aan ligt? De update? Ik heb die package weer verwijderd, spel gerepareerd etc zoals @Trismagistos me geleerd heeft gedaan, maar zonder resultaat.
Ook kwam ik nog een ander ding tegen tijdens het zelf bouwen van een recreatie-center. Die 'lockers' werken niet althans je ziet ze niet eens 😃, zal er een foto van neerzetten.Bedankt alvast voor de hulp,
Groetjes Monique