Forum Discussion
Hoi,
Helaas nog geen antwoord gekregen zie ik maar inmiddels alweer beetje aan het spelen geraakt en ineens op copperdale highschool doen sommige 'lockers' het ineens ook niet meer...?? Is nog steeds na die update dus die ik in vorig berichtje schreef. Erg raar of niet? Ik kan ook nog steeds niet bij een 'date' een tafeltje krijgen in Chez Llama of Diving Pelican etc. Het werkt alleen als je niet op een date bent. Dus ook niet romantische date, een gewone date of andere date. Zeer raar maar waar.
Groetjes Monique
Hey @monique23051,
Ook ik ben wel eens uit de running en heb niet overal direct een antwoord op. Het is nog steeds niet duidelijk wat de oorzaak van het probleem is. Buiten dat het uitbreidingspakket: 'Uit eten' en vooral Chez Lama nogal foutgevoelig is, kan ik er ook geen vinger achter krijgen. Ik kan het niet reproduceren maar weet wel dat er inmiddels een uitgebreid Engelstalig bug rapport is voor dit probleem.
[OPEN] [DO] Can't request table in restaurant on a date/Hang-out - Answer HQ
Heb je de zichtbaarheid van die lockers ook getest als je alle muren weer optrekt? Ik vermoed dat hier sprake is van een glitch omdat je de overige lockers wel gewoon kunt zien/gebruiken.
Heb je ook al eens getest of je de onzichtbare lockers kunt gebruiken of dat je er welke interactie dan ook mee kunt uitvoeren?
Laat even weten of je hier iets aan hebt.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 4 hours agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee3 days ago
Community Manager