EA_LeeuwCommunity Manager4 years agoHey @wieke1p,Is het inmiddels gelukt d.m.v. de bovenstaande stappen te volgen? 🙂
Featured PlacesDe Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 8 hours ago3,021 Posts
De Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 8 hours ago3,021 Posts
Recent Discussionserror ik heb zojuist een nieuwe map aangemaakt. ik maakte een nieuwe sims en plaatste deze op een plattegrond. Toen ik deze plattegrond aan tikte en play duwde was het aan het laden maar geraakte ik niet o...SIMS 4 START NIET OP Ik wou sinds lange tijd nog eens de sims 4 spelen. Toen ik vandaag probeerde, startte het niet op. Ik heb meteen opgezocht op google wat ik kon doen. Elke mogelijke stap gevolgd: alle mods verwijder...Opstarten van de Sims 4 niet mogelijk Ik wilde graag weer eens de SIMS 4 spelen. Helaas wil de game niet opstarten. Ik krijg de volgende melding bij opstarten vanuit de EA app op Windows: Opstarten niet mogelijk: Initialisatiefout tijd...Sinds 'op avontuur' problemen met spel en computer Hoi, Ik heb net het uitbreidingspakket 'op avontuur' gekocht via Steam, ik wou met veel ideeën een nieuw spel opstarten. Cas ging goed maar vanaf dat ik wou beginnen bouwen ging het helemaal mis. Al...Ik kan niet mee naar de middelbare school. Ook al heb ik dit pack. Beste Ik heb het pakket ‘Middelbare School’ gekocht 2 dagen geleden. Ik kan niet mee naar de middelbare school wat ik heel vreemd vind omdat ik hiervoor het pakket heb gekocht. Kunnen jullie mij he...