Forum Discussion
Hey @JenniferHielkema,
Heb je al geprobeerd om je spel te repareren? Als je alle cc en mods al hebt verwijderd, verwijder dan ook het bestand localthumbcache.package uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 want daar blijven vaak resten van oude of kapotte mods inzitten die ook weer problemen kunnen geven. Laat even weten of het daarmee is gelukt anders ga ik even op onderzoek uit.
- JenniferHielkema1 year agoNew Rookie
He Trismagistos,
Ik heb de tips geprobeerd, maar helaas. Spel blijft nog steeds hetzelfde doen helaas. Als je nog zou willen kijken of je nog iets anders kunt bedenken, heel graag. Alvast bedankt.
- Trismagistos1 year agoHero
Hey @JenniferHielkema,
Zou je misschien eens willen controleren of je dit verschijnsel ook tegenkomt in een nieuw (vers) spel. Of probeer een wat ouder opslagbestand van de zelfde save te herstellen. In dit artikeltje geef ik aan hoe je dat kunt doen: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Opslagbestand-herstellen/m-p/11733793#M14514
Als dat allemaal niet helpt kan het ook aan je pc of laptop liggen. Als je een DxDiag.txt meestuurt kan ik onderzoeken of je misschien nog updates nodig hebt.
- JenniferHielkema1 year agoNew Rookie
Super fijn dat je mij helpt!
Bestand herstellen heeft helaas niet geholpen, denk dat ik dit eerder had moeten doen....
Maar een ouder spel van een jaar geleden lijkt wel gewoon goed te werken. Dus dan ligt het denk ik niet aan mijn computer in elk geval.
Betekent dit dat mijn spel waar ik mee speelde stuk is en ik overnieuw beginnen? Of is er nog hoop :-(
Zou echt balen als dat zo is, want speelde er al heeeeeel lang mee.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 17 hours agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee4 days ago
Community Manager