Forum Discussion
Super fijn dat je mij helpt!
Bestand herstellen heeft helaas niet geholpen, denk dat ik dit eerder had moeten doen....
Maar een ouder spel van een jaar geleden lijkt wel gewoon goed te werken. Dus dan ligt het denk ik niet aan mijn computer in elk geval.
Betekent dit dat mijn spel waar ik mee speelde stuk is en ik overnieuw beginnen? Of is er nog hoop :-(
Zou echt balen als dat zo is, want speelde er al heeeeeel lang mee.
Hey @JenniferHielkema,
Ik heb lang en uitgebreid gezocht in de bug rapporten op de Engelstalige forumpagina's. Vandaar dat mijn reactie ook even op zich heeft laten wachten. Ook navraag bij anderen gaf niet echt duidelijkheid.
Het probleem zit 'm ook een beetje in het feit dat je wel met aangepast materiaal hebt gespeeld in de save waar je dit probleem in hebt. Het kan zijn dat er daardoor in diepere lijnen van jouw save iets kapot is gegaan dat waarschijnlijk ook niet 1,2,3, is te herstellen.
Het bug rapport dat het dichtst bij jouw situatie komt vind je hieronder:
Solved: [FIXED] Sims keep moving after paused - Page 8 - Answer HQ (ea.com)
Later verscheen dit rapport maar dat lijkt meer af te wijken van jouw probleem:
Solved: [NEEDS SAVES] Sims keep moving after paused (Patch 1.94) - Answer HQ (ea.com)
Houd er wel rekening mee dat patch 1.94 dateert van januari 2023. Dus meer dan een jaar geleden.
Als je jouw save wilt laten onderzoeken, kijk dan in de informatie in de tweede link. Onderzoek is jammer genoeg geen toezegging dat er kans is op herstel.
Laat ajb even weten of je hier iets mee kunt.
- JenniferHielkema1 year agoNew Rookie
He Trismagistos,
Ik wilde je nog even bedanken voor je hulp, beetje aan de late kant. Het is uiteindelijk denk ik toch gelukt door het terugzetten van een vorige save. Ik kan weer heerlijk spelen!
Heel erg bedankt! Zonder jouw hulp was het niet gelukt en had ik helemaal opnieuw moeten beginnen. Gr Jennifer
- Trismagistos1 year agoHero
Graag gedaan @JenniferHielkema.
Veel plezier met spelen 😃
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 17 hours agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee4 days ago
Community Manager