Forum Discussion
Dankjewel voor je bezoekje aan het forum.
Het uitzetten van je virusscanner is nooit aan te raden (vooral niet als Windows Defender je volledige en enigste scanner is), daarom kan dit helaas niet als oplossing worden gezien.
Helaas ondersteunen geen enkele EA programma's (EA App of Origin) en geen enkele EA games op dit moment officieel Windows 11. Vandaar dat je ook vaker tegen problemen aanloopt dan dat je dat zou doen op Windows 10.
Hey @Radioalexz en @EA_Leeuw
Ik heb gisteren op één van mijn pc's Windows 11 geïnstalleerd! Deze zelfbouw pc is uitgerust met
ASUS Rog strix b450-f gaming moederbord;
AMD Ryzen 5 360 wraith 3600 am4 box processor;
ASUS 4gb d5 GTX 1050 ti strix gaming grafische kaart en
Corsair 16 GB DDR4-3200 Kit werkgeheugen.
en had een 'gewone' Windows 10 home versie.
Ik maak op deze pc wel gebruik van de EA desktop App en had Origin als tweede start mogelijkheid voor de EA spellen. Ik heb geen problemen opgemerkt bij het gebruik van De Sims 4. Voor het moederbord moest ik wel een aparte grid-applicatie installeren. Het is dus zeker belangrijk om het moederbord van je pc op de juiste manier voor te bereiden op de installatie van Windows 11. Het is verstandig dat je dit alleen doet als je ook voldoende kennis hebt van computers, BIOS, hardware-instellingen en als weet hoe je eventuele problemen moet oplossen.
Het advies is dus om bij Windows 11 even alleen gebruik te maken van de EA-Desktop-app.
Als je dus een beetje verstand van computers, hardware-instellingen hebt, kan je misschien wel proberen om over te schakelen naar Windows 11. Inmiddels heb ik wat ervaring opgebouwd om eventuele problemen die je als speler daarbij tegen kunt komen te helpen oplossen.
In alle andere situaties is mijn advies om voorlopig nog niet over te schakelen en gewoon te blijven spelen met het Window 10 besturingssysteem.
Veel plezier met spelen. 😉
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 15 hours ago
- 20 hours ago