Forum Discussion

Daissyy_x's avatar
Daissyy_x
Seasoned Novice
4 years ago
Solved

strepen in meubels

Hallo, 

Sinds een tijd ervaar ik strepen door verschillende meubels heen op de sims, ik heb mijn beeld instellingen al geprobeerd aan te passen maar niets helpt.

Weten jullie misschien de oplossing?

Ik heb een acer aspire 7 geforce gtx nvidia.

Hopelijk geeft de foto een duidelijk beeld.

al mijn beeld instellingen staan op hoog of zeer hoog 

• Dank je voor de extra informatie, @Daissyy_x !

Ik heb even gekeken naar de DcDiag.txt die je hebt bijgevoegd. Dat ziet er allemaal prima uit! Jouw laptop kan De Sims 4 prima aan en voorlopig hoef je je wat dat betreft geen zorgen te maken. 

De Acer kan ook de beeldscherm instellingen van 1920 x 1080 Dpi prima verwerken. Dus daar hoef je dan ook niets aan te veranderen.

Ook goed dat je even meldt dat je gebruik maakt van aangepaste inhoud (cc en modificaties) In dit geval zijn de strepen en draad effecten van de bank zelf dus het probleem. Of misschien nog preciezer, heeft de maker van deze custom content geen rekening gehouden met de mesh (stof) die werd gebruikt en eventuele sterkere grafische kaarten. 

Ik zal hier niet in detail treden maar de lijnen en strepen die je ziet lopen over de banken, die je als voorbeeld hebt bijgevoegd, zijn mesh-lijnen van andere bank die waarschijnlijk als voorbeeld heeft gediend.

Dat je die lijnen niet ziet bij andere spelers die gebruik maken van dit zelfde materiaal kan ook komen doordat die gebruikers andere instellingen gebruiken.

Het kan ook komen doordat je op eventuele video's of foto's van dit materiaal heel wat nabewerkingsmogelijkheden en photoshop opties hebt. Het feit dat jij die lijnen wel ziet,  heeft dus niets met jouw laptop of grafische instellingen te maken maar meer de relatief slechte kwaliteit van het maaksel.

Jij bepaalt natuurlijk zelf of je het te storend vindt om ermee door te spelen. Als je dit soort meubels mooi vindt en wilt blijven gebruiken dan is dat helemaal jouw keuze. Trek je dus niets aan van wat anderen ervan vinden.

Als aangepaste inhoud zoals cc en (script)modificaties echt problemen gaan opleveren en/of de spelvoortgang (saves) hinderen of kapotmaken, dan doe je er verstandiger aan om ze te verwijderen. Het gebruik van cc en mods blijft altijd op eigen risico.

Met of zonder dit soort meubels, heel veel plezier met spelen. 😉

11 Replies

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,940 PostsLatest Activity: 56 minutes ago