Forum Discussion
Hey @hdchey101,
Heb je de EA app ook gedownload? Zo niet dan kan je dat hier alsnog doen:
https://www.ea.com/nl-nl/ea-app
Daarna kan je het beste De Sims 4 en alle uitbreidingen via die app downloaden.
Laat ajb even weten of het daarmee lukt. Anders kijken we samen verder naar andere oplossingen.
- Trismagistos1 year agoHero
Hey @hdchey101,
Heb je jouw oude pc of laptop nog of heb je die weggegooid of weggegeven? Heb je de uitbreidingspakketten altijd via Origin aangeschaft of codes via Origin verzilverd? In dat geval zou je kunnen proberen om via de chat van de Nederlandstalige klantondersteuning jouw oude pakketten te laten installeren.
Hier vind je alle opties: EA Help gebruiken
Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc.
EA Help: officiële ondersteuning
De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.- 1 year ago@Trismagistos Ik heb hier ook last van!
- Trismagistos1 year agoHero
Hey @ikbenjaimy1234,
Ik heb je inmiddels hier Re: Hoe kan het dat ik ineens al mijn sims 4 uitbereidingen kwijt ben? - Answer HQ (ea.com) ook een reactie gegeven.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 19 hours agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee4 days ago
Community Manager