Forum Discussion

mams154's avatar
4 years ago
Solved

uitbreiding niet in sims4

kan mijn laatste gekochte kids uitbreidingen niet terug vinden in de sims 4 

• Hey @mams154,

Ik heb jouw profiel even opgezocht in de Galerie en daar is heel goed te zien dat je dit account al sinds 2016 gebruikt! Dus daar zal het zeker niet aan liggen.

Zou je voor mij eens willen proberen om jouw De Sims 4 spel te repareren in Origin?

Je kunt dit doen door in de spelbibliotheek van Origin met de rechtermuisknop te klikken op de spel tegel van De Sims 4 en dan in het menu dat verschijnt te kiezen voor repareren. 

De andere mogelijkheid is om te klikken op De Sims 4 en klik dan op het tandwieltje (groene cirkel) en daarna op repareren. (zie voorbeeld op foto)

Misschien dat je daarmee de downloadmanager weer kunt activeren.

Als dat niet lukt dan kan het helpen om een keer uit te loggen en daarna weer in te loggen. Zorg er ook voor dat je de nieuwste versie van Origin hebt! 

Klik daarvoor In het Origin scherm linksboven op Origin, daarna op Applicatie instellingen (zie plaatje)

En zorg er daarna voor dat je bij Client-Update in Toepassing allebei de knoppen op groen hebt staan.

Zou je willen laten weten of dat heeft geholpen.?

Alvast bedankt.

31 Replies

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,993 PostsLatest Activity: 2 days ago