Forum Discussion

koeniehuijb2106's avatar
5 years ago
Solved

Uitbreidingen kopen

Hallo mensen van ANSWERS HQ

Mijn zoon heeft een minderjarigen account op origin en speelt daar sims 4. Hij is 14 jaar en kan dus nog niet op origin online. Hij zou graag het nieuwe pakket (uitgebreid breien) willen kopen maar hij weet niet waar dat kan. Ik weet niet of ik mijn account met dat van hem kan koppelen zodat ik het voor hem kan kopen, en hij er mee kan spelen of weet iemand hier waar hij dan het beste een uitbreiding kan kopen. Ik hoop dat iemand mijn zoon kan helpen.

11 Replies

• De makkelijkste manier is om een game key online te kopen. Die kan je kind zelf invoeren bij 'redeem code' Ik heb dit vandaag gedaan voor dochter van 12 jaar, bij Gamesync.nl binnen een minuut binnen en is nu eindelijk aan het spelen.

Wij hebben gekoppelde accounts. Maar je kunt een minderjarige geen game of uitbreiding 'kado geven' omdat het account niet openbaar is.

Bega niet de fout om op je volwassen account het spel of de uitbreiding te kopen. Zoals wij.... Dan moet je in de helpdesk bij Origin wat zowieso lastig is om in te komen.

We vroegen om het van ene naar andere account om te zetten, dat kon niet. Gelukkig een terugbetaling gehad.

De vorige keer ging het helaas ook mis. Met de gratis basis game Sims 4. Die is toen wel overgezet van ouder account naar kind account.

Ik vind dit echt een onhandig iets van EA. Het kinder account is wel heel erg beperkt.

Inmiddels is je zoon al 17 dus heb je dit probleem niet meer... maar voor alle mensen die daarna op zoek zijn. Wij werden er lichtelijk gek van.... 2 uur verder. maar nu eindelijk gelukt.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,940 PostsLatest Activity: 5 hours ago