1 year ago
Uitbreidingen sims 3
Ik zou graag mijn uitbreidingspakketten van sims 3 toevoegen aan EA. Maar telkens als ik de code invul, krijg ik telkens dat code is geaccepteerd, maar daarna dat code niet kan ingewisseld worden om...
Hey @vlokske,
Als je De Sims 3 in de EA app hebt kunnen vinden en je hebt de uitbreidingen ook via de Sims 3 store gedownload dan kan je altijd even contact opnemen met de klantondersteuning
In de volgende link vind je de uitleg voor het gebruik van de ondersteuning: EA Help gebruiken
Als je hulp nodig hebt bij een spel klik dan op het kopje game-ondersteuning in de link hieronder. Als je hulp nodig hebt bij je account (betalingen etc.) klik dan op het kopje Account beheren in de link hieronder:
EA Help: officiële ondersteuning
De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.
De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.