Forum Discussion

Anonymous's avatar
Anonymous
8 years ago
Solved

Verbinden met de galerij

Ik kan niet meer verbinden met de galerij in de sims 4. Ik heb mijn game al gerepareerd, de origin cache verwijderd, game opnieuw opgestart. Niks werkt. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
  • Je platform dient "Metal" te ondersteunen, @Peetuin. De door jouw gebruikte modelreeks doet het vanaf 2012 pas.

Als je "De Sims 4 Legacy Editie" gebruikt heb je geen toegang tot online functies (waaronder de Galerij valt) en belangrijke spel updates.
    Uitbreidingen en aanvullingen die waren uitgebracht voor 2020, kan je nog gebruiken.
    Ben je van plan die toch te gebruiken, dan dient je platform te voldoen aan de systeemeisen, die ik eerder had genoemd.

Groetjes.

55 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago
    Hey @IG8871,

Laat ons weten of de stappen hierboven geholpen hebben 🙂

- EA_Neil
  • Controleer of je soms toch bent aangemeld met een kinderaccount, @IG8871.
    Zet De Sims 4 en de Origin cliënt op de witte lijst van je beveiligingssoftware. Lukt dat niet, dan deze toch maar eens (tijdelijk) uitschakelen. Of anders, eens helemaal verwijderen.
    Gebruik een bekabelde internetverbinding en je computer eens direct op de router / modem van de internetaanbieder aansluiten.

Windows eens schoon laten starten, kan hierbij helpen: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135

Lukt het wel op een andere computer om daarmee de Galerij te bereiken?

Groetjes.
  • IG8871's avatar
    IG8871
    5 years ago
    @RealSimmor0 Ja, met een andere computer werkt het prima. En de beveiligingssoftware lijkt het spel niet blokkeren, ook na het uischakelen had ik geen verbinding. De computer staat standaard aan de internetkabel. Over een paar dagen komt er een man langs om windows schoon te maken, hopen dat dat invloed heeft.
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago
    Hey @IG8871,

Kun je ons laten weten of de ene computer toevallig de normale Sims 4 speelt en de andere misschien de legacy editie?

- EA_Neil
  • Ook als je de beveiligingssoftware eens helemaal afsluit of zelfs verwijderd, @IG8871? Heb je Windows dan schoon laten starten?
    De Galerij is niet toegankelijk voor "De Sims 4 Legacy Editie" als de kinderaccounts. Controleer dat je de juiste versie van De Sims 4 start en met de juiste Origin / EA account bent aangemeld.
    Omdat het werkt met een andere, computer ligt het probleem dan ook ergens lokaal.

Groetjes.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 19 hours ago
3,018 Posts