Video Station werkt niet meer
Mijn sims kunnen het video station niet gebruiken al plaats ik het buiten zonder muren, er komt een icoontje met 2 voetstappen en een kruis tevoorschijn. Ik heb de game opnieuw geinstalleerd, de files gerepareerd een validatie uitgevoerd. niets blijkt te helpen. Iemand nog een idee?
Dank je voor de screenshots! Gelijk valt op dat je geen stoel hebt geplaatst bij het video station. De reden dat jouw Sims er niet mee aan de slag kunnen, ligt aan het ontbreken van een stoel.
Als je een bureau- of eerkamerstoel er bij zet, los je dit probleem alvast op. Kijk gelijk ook even in de bouw modus daar zie je uitvoeringen van het video station mét stoel.
Misschien kun je wat uitbreidingen voor het video station kopen en kijk of je wat kunt opwaarderen/verbeteren. Je krijgt dan ook betere video's die je kunt bewerken. Test dat maar eens uit. Let op dat je die video's zelf niet kunt bekijken.
Laat ajb ook nog even weten of je na het verwijderen van het localthumbcache.package bestand nog last hebt van die snel opeenvolgende verjaardagen.
Veel plezier met spelen. 😉