Forum Discussion
Hey @monique23051,
Vervelend dat je gezondheid je (weer) even in de steek liet en daardoor niet kon spelen. Hopelijk gaat het nu weer wat beter.
Even van onder naar boven jou verhaal afwerkend kan ik je aangeven dat het probleem met Trendi echt een buig is:
In het draadje heeft iemand een mogelijke workaround ervoor bedacht maar ik weet niet of die in alle gevallen werkt.:
Residential Rental mailboxes don't allow sending off items - Answer HQ (ea.com)
Zoals in het bug rapport wordt aangegeven loopt het probleem door meerdere pakketten heen: Te huur [FR], Middelbare School [HSY] en Uitgebreid Breien [NKSP]
Laat ajb even weten of je met het vervangen of verplaatsen van de brievenbus het probleem kunt oplossen.
Dan het probleem met het sap maken (het maakt niet uit of je spuitwater maakt) ook daar zit een 'nieuwe' bug in:
[OPEN] [ECO] Fizzing Station blocks after picking up juice - Answer HQ (ea.com)
Hier worden saves gevraagd dus voorlopig verwacht ik niet al te snel een oplossing voor. Zodra ik meer weet of er een workaround voor is, laat ik het weten.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 13 hours agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee6 days ago
Community Manager