4 years ago
Vraagje over sets.
Hoi, Ik wil dus Sim4 spelen, en ik heb geen problemen bij de game of iets. Maar als ik bijvoorbeeld een room wil downloaden (CC) en dus download is die. En het zit allemaal in 1 map. En voorheen gi...
Hey @xxmaraa1,
Ik heb de slaapkamer even opgezocht bij TSR.
Als je alleen die Bedroom.zip hebt gedownload kom je een hele waslijst aan items tekort. Wat deze speler heeft gedaan is een combinatie maken van een heleboel CC items van andere ontwikkelaars (modders) en die in een kamer gezet.
Als je teruggaat naar de pagina die zij heeft in TSR en even naar beneden scrolt na: Kaia - Bedroom 2 Sims 4 / Rooms / Bedroom dan zie je de items die je mist. Je mist dus de spullen van ArtVitalex, SIMcredible!, wondymoon, jomsims, mutske, ung999, kardofe en twee items (een planken vloer en -muur ) van Rirann zelf.
Ik raad je aan om de websites van die makers op te zoeken of hun bijdrage aan TSR en de items op te halen die je nodig hebt voor deze specifieke kamer. Je ziet dan vanzelf dat de meeste van die bestanden de extensie *.package hebben. Dat is de cc waarmee je echt kunt spelen.
Een suggestie van mijn kant: laat de inhoud van deze modder Rirann links liggen en concentreer je op bestanden van de ander genoemde ontwikkelaars die cc maken met de extensie *.package.
De door haar gebruikte Tilda spullen kan je bij de ArtVitalex ophalen. Het enige nadeel is dat je de slaapkamer zelf zult moeten inrichten.
Veel plezier met spelen. 😉
Voor een kon ik dat downloaden en kreeg ik allerlei mods spullen die ik dan in mijn mods folder moet doen. Hoe kan ik dat nu opzoeken dat dat gebeurt? Want ik zoek bijvoorbeeld nu op Office en dan krijg ik bij sommige precies hetzelfde.
Hey @xxmaraa1
Ook bij bijvoorbeeld office zal je naar beneden moeten scrollen en daarna klikken op de button required. Als je dat doet zie je daaronder de lijst met spullen die je nog moet downloaden. De standaard positie onder de foto's staat op comments uiterst rechts vind je de knop required. De items die je wilt toevoegen zal je toch echt afzonderlijk moeten downloaden.
Veel succes. 🤞