Forum Discussion

SpontaneousCat1's avatar
2 years ago

waarom

Hi EA,

Ik heb problemen met het kopen van een expansionpack. Zodra ik naar het aankoop scherm ga van ideal laad hij en krijg ik een blank scherm. 

Ik heb het ook geprobeerd met PayPal, maar dan zegt hij dat hij het niet kan laden.

Daarna heb ik het geprobeerd via de EA site, maar dan geeft hij een error.

Hoe los ik dit op? En hebben meer mensen hier last van?

1 Reply

• Hey @SpontaneousCat18

Op een andere pagina van dit forum is er een uitgebreide draad die het probleem dat jij aankaart, behandelt:

Opgelost: Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding - Answer HQ (ea.com)

Zou je eens willen controleren of je gebruikmaakt van een antivirusprogramma en of jouw firewall de transactie misschien wel blokkeert?

Als je een kind- of tieneraccount hebt kan het zijn dat je éérst toestemming moet hebben van degene die jouw account heeft aangemaakt. Als je ouder bent dan achttien dan kan je beter even contact opnemen met de klantondersteuning:

Hier vind je alle opties: EA Help gebruiken

Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc. 

EA Help: officiële ondersteuning

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
    De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.

De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
    Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day ago
3,035 Posts