Forum Discussion
Hey @25caitlin07,
Dank je voor de extra informatie!
Waarschijnlijk zal je De Sims 4 wel kunnen spelen op deze laptop maar dat hangt ook een beetje af van de grafische kaart.
Als je dezelfde HP hebt die in de link wordt weergegeven dan zou het moeten lukken: HP Pavilion 15-cs1000ur Product Specifications | HP® Customer Support
Houdt er dan wel rekening mee dat je de beeldscherminstellingen niet té hoog zet en De Sims 4 instellingen ook op laptop zet.
Installeer dan in ieder geval de nieuwste EA app Download the EA app – Powering next generation of PC gaming - Electronic Arts
en log in met je e-mail en EA wachtwoord. Als het goed is kan je daarna ook De Sims 4 downloaden. Houdt er wel rekening mee dat je niet altijd al je spel voortgang kan overzetten.
Laat het ajb even weten als je meer hulp nodig hebt.
Bedankt voor alle hulp!
ik heb nog een kleine vraag, stel ik ga kijken voor een laptop, welke raad je dan aan? En waar moet ik opletten?
groetjes
- Trismagistos2 years agoHero
Hey @25caitlin07,
Bij een laptop voor De Sims 4 (met alle uitbreidingen en eventueel het gebruik van aangepast materiaal) zou je eigenlijk het beste uit kunnen gaan van de aanbevolen systeemeisen:
https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/
Vooral de aanbevolen eisen voor een grafische kaart zijn heel belangrijk. Een HP pavilion15 inch zoals je liet zien, behoort zeker tot de mogelijkheden, zij het aan de onderkant.
Als je iets op het oog hebt, kan je hier eventueel ook de link delen. Dan kan ik op basis daarvan nog wat suggesties doen.
- 2 years ago
Het is gelukt om het spel te downloaden op de laptop. Alleen al mijn saves zijn weg, ik heb echt alles overgezet maar kan dus niet meer in mijn oude spellen en ook helaas niet bij mijn saves in mijn bibliotheek, wat kan ik doen om dit terug te halen?
Hey @25caitlin07,
Als je het spel hebt gedownload op de laptop én je hebt het daarna gestart pas dan kan je eventuele saves terug zetten. Als je die toevallig nog hebt dan raad ik je aan om de backup submap met saves te plaatsen in de nieuwe map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\saves. Alleen dan zouden de opgeslagen spellen gespeeld kunnen worden.
Houd er wel rekening mee dat je de backup van Mac maakt op een FAT 32 format. Als je een ander format hebt gebruikt (bijvoorbeeld APFS of HFS+) dan kunnen Windows computers dit niet lezen én verwerken.
Jammer genoeg kan ik je als je geen backup hebt gemaakt niet helpen met terughalen. Laat even weten of je de bestanden nog steeds op je Mac hebt staan. hopelijk kunnen we dan nog wat proberen te redden.
- 2 years ago
ik heb het spel inmiddels gedownload op de andere laptop.
alleen zijn mijn oude spellen er niet meer, ook mijn saves in de bibliotheek zijn er niet meer…
hoe kan ik dit terug halen ?
groetjes en bedankt
Hey @25caitlin07,
Kijk ajb ook nog even hier: Re: Help! Ik kom niet verder meer - Answer HQ (ea.com)
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee7 days ago
Community Manager