Forum Discussion

hppyunicorncrazy's avatar
hppyunicorncrazy
Seasoned Newcomer
3 months ago

photos turning black sos

This is a problem I've had for a while. occasionally it would happen with A FEW photos and I would simply accept it since I do use mods and CC and thought it was one of these bugs you just sort of have to accept, but, today, after two weeks without playing I entered my LEGACY CHALLENGE save file and ALL THE PICTURES AND PAINTINGS WERE GONE!!! the photos are fully black and the paintings have gone blank. mind you im on my fifth generation and I had pictures upon my walls of all the sims that came before. not to be dramatic but I actually want to cry. all my freaking photos? GONE! my masterpieces? GONE!!!!!! I've tried all the solutions I could find on the internet and none of them works. this is just inhumane. nobody wants more expansions, just fix the hundreds of goddamn problems the game already has. 

5 Replies

• Sim, estava jogando um desafio e TODAS as fotos ficaram pretaas eu tinha tanta foto naquele mundo, que quando eu vi eu quase chorei. Criei um novo mundo até eu superar isso. Por que por mais que eu queira duvido que eles vão consertar

• hppyunicorncrazy's avatar
    hppyunicorncrazy
    Seasoned Newcomer
    3 months ago

se eu nao tivesse um planejamento para as próximas cinco gerações da minha familia eu largava meu save. nunca mais tiro foto de nada!!! até as pinturas sumiram

• tu2p9f3olak9's avatar
    tu2p9f3olak9
    Seasoned Novice
    3 months ago

Uma dica que eu acho que funciona e que antes de uma atualização ou até mesmo antes de colocar nas paredes é colocar na galeria. (Coloca todas as fotos que tirou (não as pretas) numa parede/cômodo e salva na galeria) Lembrei disso agora e vou ver se eu fiz isso nesse save 

• tu2p9f3olak9's avatar
    tu2p9f3olak9
    Seasoned Novice
    3 months ago

Passando para avisar que não adiantou, eu tinha algumas fotos em uma parede na galeria e quando eu botei no lote agora estava tudo preto

Featured Places

Node avatar for The Sims 4 Problemas técnicos & bug

The Sims 4 Problemas técnicos & bug

Obtenha ajuda com problemas técnicos, uploads e downloads para EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, Playstation e Xbox.Latest Activity: 27 minutes ago
7,310 Posts