Forum Discussion

Froos78's avatar
Froos78
Rising Novice
6 months ago

De Sims 1 start niet op (Windows11)

De nieuwe release SIms 1 die vandaag uitkwam start bij mij niet op. Ik kom steeds terug in de EA app. Meer mensen dit probleem?

8 Replies

• heb hetzelfde probleem hier op windows 10

driver updated helpt niet

clear cache en repareren helpt niet

ze zijn dit probleem nog aan het uitzoeken.

• Froos78's avatar
    Froos78
    Rising Novice
    6 months ago

Ja klopt.

Ik zit ook op het Engelse (VS) forum waar het probleem bekend is. Ik heb daar de vragenlijst en het dxdiag bestandje verzonden. Ik had gehoopt op een nostalgisch avondje met de Sims 1 😎🙄Jammer. Hopelijk is er snel een oplossing.

• Ook ik heb er problemen mee. Gelukkig ben ik niet de enige. Hopelijk is het zo opgelost. The sims 2 werkt bij mij wel, maar gaat heel snel.

• lysanne20's avatar
    lysanne20
    Seasoned Newcomer
    6 months ago

Bij mij werkt het ook niet. Hopelijk hebben ze er snel een oplossing voor aangezien er erg veel hier last van hebben!

• lysanne20's avatar
    lysanne20
    Seasoned Newcomer
    6 months ago

Hier ook alles geprobeerd. Het is duidelijk een probleem vanuit EA.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    6 months ago

Hoi allemaal,

Dank jullie wel dat jullie dit melden. De studio is op de hoogte en ze zijn aan het onderzoeken. Hopelijk kunnen ze dit inderdaad snel oplossen.

In de tussentijd, het lijkt erop dat het instaleren van de laatste VC++ versies het voor meerdere spelers heeft opgelost. Misschien is dat voor jullie ook het proberen waard?

• Hier hetzelfde probleem. Sims 2 werkt echt perfect maar sims 1 wil niet eens opstarten...

About De Sims Franchise Discussie

Bespreek De Sims Medieval, de originele De Sims, De Sims 2, De Sims 3, De Sims Mobile, De Sims FreePlay, en speculeer over de toekomst van de franchise, inclusief Project Rene.17 PostsLatest Activity: 3 days ago