Forum Discussion

LilGoat22MZ's avatar
4 years ago
Solved

Hackers

I’ve come across many hackers in the last month of playing UFC 4.. I always report even during end of rounds but looks like nothing can be done by EA are they being lazy or just don’t care seems like it’s just a money grab.

12 Replies

• Sermanus's avatar
    Sermanus
    2 years ago

Ik ben een grote UFC fan. ik zie elke maincard, prelims en early prelims. Hiernaast heb ik ook bijna elk UFC game zowel op ps4 als ps5 thuis.

UFC 4 speel ik regelmatig ookal vind ik het online systeem slecht. ook ik merk de hackers op. het plezier van spelen is eraf. Keer op keer wanneer ik het toch overweeg nog eens te spelen, ga ik gefrustreerd na een aantal fights eraf. Al die oneerlijke spelers die men beeld en timing laten hangen. Ik hoop echt dat de nieuwe versie UFC 5 op ps5 zal beter zijn. Het rare is dat je bijna niks op het internet weer vind in verband met dit probleem. En toch zijn er honderden of duizenden spelers die van dit probleem misbruik maken.

Er zijn niet veel eerlijke spelers meer over. Jammer! En allen ontkennen dat ze aan het vals spelen zijn (cheaten).

DJ-Sermanus

• SnowFlakeHunter1's avatar
    SnowFlakeHunter1
    Seasoned Rookie
    10 months ago

Whats the gamertag of cheaters on Xbox? I've got a few on here too. Plus this game is still garbage with bugs.

About UFC Franchise Discussion

Long-time player? Share your experience with the sport and the game franchise in our UFC Franchise community forum.4,125 PostsLatest Activity: 19 hours ago