Forum Widgets
Recent Discussions
Jak przeżyć podczas gry w Battlefield 2042 ?.
Witam wszystkich miłośników Battle-Świata. Nie jestem weteranem gram od 4 lat , Swoją przygodę zacząłem od serii V . Mam do Was pytanie . Jak to jest grając około 1800 godzin w Battlefield 2042 strzelam do gościa dokładnie nie wiem może 5 może 7 pocisków i nic-klient żyje i powala mnie jednym strzałem z pistoletu . Gość sprawdzony 17 godzin gry , ? Nie stremuję ,nigdy nie próbowałem nagrywać rozgrywki. Sprzęt i9 12900k / RTX3080 / 32Gb pamięci / Monitor Dell 27" 165Hz. Zdaję sobie sprawę ,że to nie mega sprawa , ale radzi sobie od 90-120 Fps przy ultra na rozdzielczości 2560/1440 . Powiecie mi w czym tkwi błąd? Przepraszam jestem lekko leciwym gościem 58 l . i nie znam się zbytnio na informatyce. Początkowa gra sprawiała mi ogromną frajdę , teraz zaczyna mnie irytować . Nie chcę z Żoną oglądać m-jak miłość , dlatego proszę pomóżcie , abym ponownie cieszył się z rozgrywki. Z.P. WojtekSolvedwojtek-galley10 days agoRising Novice78Views0likes5CommentsProblem z padem
Witam, otóż to mam taki problem ze celownik idzie mi sam w dół i nic zrobić nie potrafię, dodam że pad jest nowy został skalibrowany i problem występuje tylko w BF2024 testowałem w fornaicie i wszystko działa, dodam to że gram na PC Czy miał mogę ktoś taki problem i znim sobie poradził?AjsoN_196416 days agoNewcomer8Views0likes0CommentsHazard Zone is unplayable for the last two days.
For the last two days Hazard Zone has been completely unplayable, every time I find a match on a Discarded map, the game is stuck on loading screen and it loads endlessly and I have to restart the game to get back to the menu. Also cannot find any other map than Discarded. Please restart the servers or something.TheSkyNlnja18 days agoSeasoned Vanguard10Views0likes0CommentsWYSOKI PING