Recent Content
- 5Views0likes0Comments
FC 2025 online gamen 12 jarige lukt niet
Mijn zoon van 12 heeft FC 25 gekregen voor zijn verjaardag. Wanneer hij online wilt spelen krijgt hij de volgende melding: 'De online dienst is uitgeschakeld op je account voor playstation network wegens instellingen voor ouderlijk toezicht. Ga naar ea.com/unable-to-connect voor meer informatie'. Daardoor kan hij zowel niet Ultimate team als online gamen, ondanks dat op de PS5 wel een Plus abonnement zit en dit wel kon op de PS4 (met FC 25). De oplossing om via ouderlijk toezicht toestemming te laten aanvragen voor het spel werkt bij ons niet omdat we niet in een scherm komen om toestemming te vragen. Wie heeft de oplossing? Ik heb hier een diep ongelukkig kind die graag een sportief spel voor alle leeftijden wenst te spelen.5Views0likes0CommentsGame shut down while playing
The last week playing in squad battles several times while playing shuts down and they say want you report this issue with a clip , I say yes but this happens all the time while squad battles , at least 3 or 4 times in a week , I lost all my points , I played from the early years of the beginning FIFA, but this is the worst Fifa of all time , very frustrating , please give my points back EA or do something about that issue.17Views0likes2CommentsTraining camp Evo doesn’t complete
In FUT I can’t complete my Luis Suarez player item from the Training camp evo unfortunately. It needed to end or complete 20 hours ago but I am not able to do this. I really want to put that item in the fantasy captain evo which ends soon. Do someone know what happened or what to do??MarcadiuszPlace FC 25 Technische problemenFC 25 Technische problemenSeasoned Newcomer25Views1like1CommentVerbinding steeds verbroken bij opstarten potje rivals
Hallo, Ik heb nu al een aantal weken dat als ik een potje rivals wil gaan spelen ik niet verder kom dan het shirt kiezen, want dan bij het laadscherm en de overgang naar het potje loopt hij of vast óf hij begint en op t moment van aftrappen met de melding dat de verbinding met de tegenstander is verbroken. (Pas na 5x proberen lukt het een keer om vervolgens halverwege het probleem weer te ervaren) Is er iemand met het zelfde probleem of iemand die hier zelfs de oplossing voor heeft? Ik ben er ondertussen wel een beetje klaar mee en voor ik mijn playstation door de lucht gooi is zoeken naar een oplossing een betere eerste stap denk ik. Alvast bedankt!😁25Views0likes2CommentsKan geen wedstrijden starten
Ik kan geen elke potje meer spelen. Elke keer als ik een wedstrijd start zie ik de intro van de wedstrijd (stadiums en de ploeg van de tegenstanders enzo) en dan krijg ik gelijk erna een zwarte scherm en krijg ik een foutmelding en sluit de applicatie. Dit gebeurt bij rivals en fut champions. (Op ps5)21Views1like1CommentCrashing Game when playing
Hi I am encountering a problem when I want to play a match in Ultimate team, when i want to play squad battles, rivals or Champions the game does not work. I can see the opponents team, and the moment when the match should begin the game crashes. I get send to a report screen of playstation. I can play rush and the matches on the ps4 version. Does anyone know what the problem is? Thanks in advance.14Views0likes0CommentsKan geen spelers verkopen op ps 5
Hallo kan iemand me helpen? Ik kan op mijn ps 5 geen spelers meer verkopen omdat als ik naar mijn transferlijst ga en klik op kruisje de startprijs en koop nu-prijs op 99 blijft staan en onaanpasbaar is.dastud1987Place FC 25 Technische problemenFC 25 Technische problemenSeasoned Newcomer29Views0likes2CommentsBUG pakket
Er blijft een pakketje hangen in de store nu kan ik niks meer openen kunnen jullie mij helpenid84vhalcb9aPlace FC 25 Bug rapportenFC 25 Bug rapportenSeasoned Newcomer7Views0likes2CommentsKan geen paketten meer openen.
Hoi, Sedert een dag of 2 kan ik geen packs meer openen. De reden is een "leenspeler-packet" dat in een goud pack zat, die niet open wil gaan. Als ik erop klik krijg ik volgende foutmelding (zie screenshots). Zeer vervelend, want door dat leenspelerpack kan ik geen enkel ander pack openen. Ik kan het niet snel verkopen ook.... Help!34Views0likes2CommentsKan pack niet openen in FUT en word uitgelogd.
Ik heb een leenpakket gekregen maar die kan ik niet openen want dat word er gezegd dat er een probleem is met inloggen en word ik eruit gegooid. Platform: PS% PSN/Xbox-gamertag: Ridify Naam van het pakket dat je hebt geopend: Leen pakket Naam van het pakket waarin je vast kwam te zitten: Leenpakket Heb je het pakket via de console of de webapp gekocht? Niet gekocht maar beloning van champions. Geschatte tijdstempel: Volgens mij 5 maart 20254Views0likes1Comment