Recent Content
Ea fc 25
lately i am really annoyed by the many malfunctions of ea fc 25. connection often drops, hangs, at sbc suddenly a different setup, sent back to main menu and so on. i pay for this game which is already quite expensive. i buy fifa points here and there but what do you get in return? frustration and a game that does not work properly!! what does EA have in return?2Views0likes0CommentsTransfermarket access on web app or compainion app
Hallo EA, Mijn account heeft nog steeds geen toegang tot de Transfermarkt in de Web en Companion App, terwijl ik al meer dan een week actief speel. Ik speel dagelijks Squad Battles, Rivals en Draft. Ik heb meerdere SBC’s voltooid. Ik heb spelers gekocht en verkocht op de console. Ik log elke dag in op de Web App, maar krijg nog steeds het bericht dat ik geen toegang heb. Kunnen jullie controleren of mijn account in aanmerking komt voor toegang? Alvast bedankt! En ik heb ook nog een foto Met vriendelijke groet, BodovcFc25 [Moved from FC 25 EN to FC 25 NL - CM]BodovcFc25Place FC 25 Technische problemenFC 25 Technische problemenSeasoned Newcomer8Views0likes0Comments- 5Views0likes0Comments
FC 2025 online gamen 12 jarige lukt niet
Mijn zoon van 12 heeft FC 25 gekregen voor zijn verjaardag. Wanneer hij online wilt spelen krijgt hij de volgende melding: 'De online dienst is uitgeschakeld op je account voor playstation network wegens instellingen voor ouderlijk toezicht. Ga naar ea.com/unable-to-connect voor meer informatie'. Daardoor kan hij zowel niet Ultimate team als online gamen, ondanks dat op de PS5 wel een Plus abonnement zit en dit wel kon op de PS4 (met FC 25). De oplossing om via ouderlijk toezicht toestemming te laten aanvragen voor het spel werkt bij ons niet omdat we niet in een scherm komen om toestemming te vragen. Wie heeft de oplossing? Ik heb hier een diep ongelukkig kind die graag een sportief spel voor alle leeftijden wenst te spelen.8Views0likes0CommentsCrashing Game when playing
Hi I am encountering a problem when I want to play a match in Ultimate team, when i want to play squad battles, rivals or Champions the game does not work. I can see the opponents team, and the moment when the match should begin the game crashes. I get send to a report screen of playstation. I can play rush and the matches on the ps4 version. Does anyone know what the problem is? Thanks in advance.16Views0likes0CommentsVerbinding steeds verbroken bij opstarten potje rivals
Hallo, Ik heb nu al een aantal weken dat als ik een potje rivals wil gaan spelen ik niet verder kom dan het shirt kiezen, want dan bij het laadscherm en de overgang naar het potje loopt hij of vast óf hij begint en op t moment van aftrappen met de melding dat de verbinding met de tegenstander is verbroken. (Pas na 5x proberen lukt het een keer om vervolgens halverwege het probleem weer te ervaren) Is er iemand met het zelfde probleem of iemand die hier zelfs de oplossing voor heeft? Ik ben er ondertussen wel een beetje klaar mee en voor ik mijn playstation door de lucht gooi is zoeken naar een oplossing een betere eerste stap denk ik. Alvast bedankt!😁26Views0likes2CommentsTraining camp Evo doesn’t complete
In FUT I can’t complete my Luis Suarez player item from the Training camp evo unfortunately. It needed to end or complete 20 hours ago but I am not able to do this. I really want to put that item in the fantasy captain evo which ends soon. Do someone know what happened or what to do??MarcadiuszPlace FC 25 Technische problemenFC 25 Technische problemenSeasoned Newcomer26Views1like1CommentKan gold pack niet claimen
Dag EA Ik kan een gold pack uit een andere pack niet claimen, dit is al 14u gaande. Ik zou graag mijn andere packs van rivals willen openen, maar dit lukt niet omdat ik de pack niet kan claimen. Ik krijg de foutmelding dat er aanmeldingsproblemen zijn met UT waardoor ik het niet kan claimen, maar de andere spelers in de pack kon ik wel opslaan.36Views0likes1CommentBUG pakket
Er blijft een pakketje hangen in de store nu kan ik niks meer openen kunnen jullie mij helpenid84vhalcb9aPlace FC 25 Bug rapportenFC 25 Bug rapportenSeasoned Newcomer7Views0likes2CommentsKan geen spelers verkopen op ps 5
Hallo kan iemand me helpen? Ik kan op mijn ps 5 geen spelers meer verkopen omdat als ik naar mijn transferlijst ga en klik op kruisje de startprijs en koop nu-prijs op 99 blijft staan en onaanpasbaar is.dastud1987Place FC 25 Technische problemenFC 25 Technische problemenSeasoned Newcomer30Views0likes2CommentsLoan-player pack
Sinds gistermiddag heb ik een leenspelerspakket die niet geopend kan worden. Elke keer wanneer ik dit probeer word ik uit FUT gegooid. Vervolgens als ik een ander pakket wil verzilveren lukt dit ook niet, waardoor het kopen/ verhandelen van onder andere spelers dit onmogelijk maakt…27Views0likes0CommentsI did the 1500 points pack with SP points and a pack with informs.
I claimed everything besides the totw pack. If I want to claim it an error occurs and my game goes back. I have tried it many times but the pack stays in my unsorted items so i cant open any pack at the moment..11Views0likes0Comments