Recent Content
Account hack en een ban?
Goedenavond, Ik heb gister een permanente ban gehad op mijn ea account. Ik begreep er niks van? Mijn zoontje is erg verdrietig en snapt niet wat hij fout heeft gedaan. Nu het het mijn account en gister zag ik dat er op verschillende datums op locaties in de wereld mij account was bezocht !? ik heb direct een chat gestart met een medewerker van ea. Die kwam tot de conclusie dat mijn account idd gehacked was. Met die medewerken heb ik na hoop vragen en foto’s mijn account kunnen verifiëren en ook direct met hem een nieuwe aangemaakt. Ik dacht dat het was opgelost maar kennelijk niet. Ik heb geen mails meer terug gehad en mijn account dus ook mijn team in fc25 is nog op permanent ban? Wat kan ik nu nog meer doen nadat ik alles heb gedaan en heb laten zien wat ea wilde? Mijn zoon is 7. Ik heb voor zijn verjaardag aardig wat pakketten gekocht zodat hij lekker op weg was met zijn team… hoop geld waar ik nu niks meer van terug zie? kan iemand mij aub helpen en ea mij laten bellen of begeleiden zodat dit recht gezet kan worden? groetjes Jim .Solved24Views0likes1CommentI got hacked and lost my TOTY Ronaldo and you wont help me
Ea I have contacted you multiple times, you either ignore me or say you cant do anything. You are such a horrible company, i got hacked and lost my toty ronaldo who is in quick sell recovery right now and you cant even give him back? What will you lose by giving him back? Exaclty nothing, by not giving him back you only get an unhappy customer who doesnt mind sharing how bad the company is on 5 different platforms.Solved26Views0likes1CommentFs evolution
Dear ea, I was evolving my fs player Nwaneri, i putted him in the 4* weak foot evolution and he turned into a evolution II. So now i can’t put him in the new evo to turn him into an 88 rated player. Could you please reset this player or fix this problem? with kind regard, Twinxa48SolvedFoscdezPlace FC 25 Technische problemenFC 25 Technische problemenSeasoned Newcomer61Views1like2CommentsEa account
I want to delete/completely remove my ea account to which i have now sent this message. Why if you wonder? Well i wanted a new ea account for ultimate team but when i loggged in at ultimate team with my new ea account it was saying that i had to many accounts on this console(PS5) so i want to delete one unless you can fix it without deleting a account. Here is a picture and video of it. EA_QueenBeeSolved56Views0likes3CommentsFc punten kopen in België
Ik ben de oneerlijkheid stillaan kotsbeu om in Rivals spelers tegen te komen die duidelijk volop fc munten kopen en zo het voordeel halen in hun selectie. Zeker nu met het aanbod van de evolution toty. 500 k.. Dat is een bedrag dat nooit haalbaar is. Waarom kan ik in België geen fc munten kopen?Solved78Views0likes2CommentsWeekly play completionist content missing
Product: EA SPORTS FC 25 Platform:PlayStation 5 Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5 Wat is jouw gamertag/PSN ID/Switch ID? IITheBossII In welk speltype gebeurde dit? Ultimate Team™ In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 7-1-2025 Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 20:00 Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00 Hoe vaak vindt de bug plaats? 100% Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Seasonal objectives/season 4 weekly play completionist-weekly play Wat gebeurt er? Bij het voltooien van de weekly objectives voor de tweede maal dit seizoen ontvang ik niet de groepsreward (numero fut player) van tweede weekly play completionist objective en komt deze niet op voltooid te staan. Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? 2/4 voltooid en pack met numerofut guarantee player ontvangen Zie bovenstaandSolved118Views2likes3Commentsvan PC naar Xbox X
Beste heren/dames, Vraagje. Ik heb een Xbox X gekocht en daar ook FC25 op aangeschaft. Nu heb ik bij EA netjes mijn account gelinkt en was in de veronderstelling dat ik mijn PC fifa account dat onder EA staat mee kon nemen naar de Xbox. Ik heb vanavond FIFA gekocht op de Xbox en zag dat ik met mijn naam ingelogd was maar mijn team zag ik niet... Is dit niet mogelijk? Ik hoor graag van jullie, Gr, BentvexSolved87Views0likes1Commentwebapp glitch
Ik wou een 86+ rated campaigne player pick doen. Ik was begonnen met de 85 rated selectie. Ik had selectiebouwer gebruikt zodat het wat sneller ging. Ik deed dit op mijn laptop. Ik heb perongeluk geklikt op indienen. De game heeft mij niet gewaarschuwd of ik de selectie degelijk wou indien omdat er actieve spelers in die sbc zaten. Het waren evolution spelers waar ik 300 plus wedstrijden mee had gespeeld en een icon. De spelers waren Gabriel Sara 87 rated, Lucas Torreira 86 rated, Ismail Jakobs 87 rated, Abdulkerim Bardakci 87 rated en Zola 87 rated. Is er enige oplossing voor dit. Ik heb super veel gespeeld met deze spelers en ik hecht er super veel waarde aan. Ik ben een grote Galatasaray fan. Dit zie ik als een fout van de game. Geen waarschuwing geven voor dat je actieve spelers indiend. Ik had geen mogelijkheid om dit te voorkomen. AUB los dit op.Solved79Views0likes3CommentsSquid builder verkeerde spelers gepakt en perongeluk gesubmit
Ik heb vandaag voor het eerst geprobeerd om met de webapp een sbc te completen. Hierbij heeft de squid builder de hoogste spelers uit mijn team gepakt terwijl ik had ingevuld max 85 rated. Nu heb ik perongeluk op submit geklikt omdat ik de squad wou clearen maar de verkeerde knop te pakken had. Zonder enige vraag of ik deze squad zeker wilde submitten ben ik nu mijn gehele team kwijt (1,5 miljoen aan spelers voor een 85 rated sbc). Hier baal ik natuurlijk enorm van, is het nog mogelijk om dit terug te draaien? Ik heb de SBC reward nog niet geopend of iets dergelijks.Solved249Views0likes5CommentsGeen verbinding met EA Servers mogelijk
Ik probeer al een uur lang te verbinden met de servers van EAFC25 en steeds krijg ik de melding dat deze niet beschikbaar zijn... Heb daarna mijn Companion App opgestart en deze kan ik wel openen. Heeft nog iemand dit probleem? Hoop dat dit snel wordt opgelost want ik moet nog 2 matchen in Division Rivals spelen...Solved563Views1like12CommentsMissende hero ea fc 25
Hoi ik heb op 19 september ea fc 25 ultimate edition gekocht netjes alles binnen gehad behalve mijn origin hero pack en tot de dag van vandaag nogsteeds niks binnen gehad ik heb er tenslotte wel voor betaalt hebben meer mensen dit of weten mensen hoe ze dit kunnen op lossen [Moved to FC 25 NL - EA_Barry]Solved97Views0likes1Comment