Forum Discussion

EA_Kuba's avatar
EA_Kuba
Icon for Community Manager rankCommunity Manager
5 years ago

Re: The Sims 4 ps4 brak postępu w grze

Hej @Dark_ambient94 

Zrzut ekranu pochodzi z telefonu, czy na konsoli trofea również nie zaliczają się?

Niestety nie mamy możliwości przypisywania trofeów w PSN. Z własnego doświadczenia mogę Ci powiedzieć, że czasem pojawiają się one z opóźnieniem (np. podczas zdobywania innych trofeów w innych grach 🙂 ). 

7 Replies

• Zrzut pochodzi z telefonu bo tak mi było wygodniej. Trofeum nie ma nigdzie, przy the sims jest 0. W innych grach naliczają się cały czas. Gram na tym ps w simsy od ponad 2 lat, a postępu nie ma

• kreatora's avatar
    kreatora
    Hero (Retired)
    5 years ago
    @Dark_ambient94

Moze sprobuj wyczyscic cache gier (w tym simsów) - mała nadzieja ze to coś da ale zabieg jest prosty, szybki i mało kłopotliwy.
    Wyłacz kompletnie konsole - odlącz ja od prądu . odczekaj 2- 3 minuty i włacz ja ponownie.
  • danuta720's avatar
    danuta720
    Hero+
    5 years ago

Hej @Dark_ambient94 

Myślę, że ta klasyfikacja w ogóle nie dotyczy gier serii The Sims. Na komputerach PC także nie zapisują się trofea, ani punkty  i nigdy się nie zapisywały.

Pozdrawiam. 🙂

• EA_Kuba's avatar
    EA_Kuba
    5 years ago

Dzięki za odpowiedź @Dark_ambient94 🙂

Czy w innych grach od EA trofea pojawiają się poprawnie? Jeśli tak, to w jakiej grze od EA otrzymałaś ostatnio trofeum? 🙂 (przy pucharku znajdziesz datę kiedy został on przyznany) 

• @EA_KubaTak pojawiają się poprawnie. Ostatnio 8 marca 2020 15:38 w Badland, wtedy też grałam. Od tamtej pory przez kwiecień - czerwiec nie używałam ps, od połowy czerwca korzystam grając tylko w This Sims i nic ☹️ nie przeszkadza mi to, natomiast ciekawi mnie z czego to wynika 🤔

• EA_Kuba's avatar
    EA_Kuba
    5 years ago

Hej @Dark_ambient94 

Dzięki za odpowiedź 🙂 Badland akurat nie jest grą EA 😉

Czy w swoim zapisie gry używasz kodów?