Forum Discussion

Re: Sim kan geen relatie aangaan of vriendschap sluiten.

Hey @M5-TERROR,

Dat is wel een heel vreemde situatie.

Om je beter te kunnen helpen, heb ik wel wat meer informatie nodig. Dus als je wat meer wilt vertellen over jouw Sim en als het even kan ook een schermopname van die Sim en het huishouden of kavel zou willen delen dan kan ik beter beoordelen waar het aan ligt.

Heb je de Sim zelf gemaakt of uit het spel of de galerie? 

Zou je ook willen aangeven of je De Sims speelt op een MacOS, Windows of console en of je misschien ook mods of cc gebruikt.

Al die informatie kan helpen om jouw probleem op te lossen.

Dus laat het even weten!

Alvast bedankt.

9 Replies

• M5-TERROR's avatar
    M5-TERROR
    4 years ago

Ik speel op macos. Heb mijn sim al naar een ander kavel laten verhuizen, heb ze opnieuw gemaakt. Andere spellen doen het wel. Enkel deze niet. De Sims wil mij als Sim niet aanvaarden. 😞

Ik gebruik geen mods, geen cc.

Bij eender welke andere sim die ik zelf aanmaak gaat het wel goed.

Ik krijg geen video opname doorgestuurd. Hoe doe ik dat? Het is een avi bestand.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    4 years ago

Hey @M5-TERROR ,

Goed om te weten dat je met een MacOS speelt, geen mods en/of cc gebruikt en de Sim zelf hebt gemaakt. 

Kan je wel een familielid of lid van het huishouden er bij maken in Creër Een Sim (CAS)? Als dat zo is dan zou je daarna in wereld beheren de andere Sim kunnen laten verhuizen.

Als je kans ziet om jouw avi-bestand te converteren naar een mp4 dan lukt het opladen meestal wel. Een andere optie is om jouw video via YouTube op te laden en dan de link te delen of de video in te sluiten in je antwoord.

Laat even weten of je hier iets aan hebt.

Veel succes.🤞

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hey @M5-TERROR,

Vervelende situatie inderdaad.

Heb je misschien een update over het het ervoor staat? 🙂
  • M5-TERROR's avatar
    M5-TERROR
    3 years ago

Ik heb een printscreen toegevoegd.

Ik heb dus een relatie met mijn hond. Niet met mijn kind.

• Vermijd het snel achter elkaar plaatsen van een reactie, @M5-TERROR. Dit kan nadelige gevolgen hebben. Je kan beter alles in 1 keer te plaatsen.

Doe de basisstappen juist eens en test op een andere.

Zijn de benodigde acties gedaan? Bepaalde eigenschappen en gevoelens kunnen ervoor zorgen dat je Sim(s) dit niet willen. Voldoe je aan de vereisten?

Groetjes.
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    @M5-TERROR, met betrekking tot de video die je eerste graag wilde delen, zou je die misschien via YouTube kunnen uploaden en hier linken? Misschien gaat dat beter.
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Hey @M5-TERROR,

Ik heb nog even gezocht in de lijst met bug rapporten en kwam dit rapport tegen uit 2018. Je kunt het vinden op de Engelstalige forum pagina van AHQ: Solved: [NEEDS SAVES] Sims forget already existing relationships - Page 11 - Answer HQ

Het kan zijn dat dit ook in jouw spel (save) voorkomt. Zou je de informatie in de link eens willen bestuderen een als je denkt dat dit vergelijkbaar is een 'Me too' (Ik ook) willen aanklikken? 

Het Team vraagt ook nog steeds om Saves: Opgelost: [NEEDS SAVES] Sims forget already existing relationships - Pagina 5 - Answer HQ 

Hopelijk kan je iets met deze informatie.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,912 PostsLatest Activity: 2 hours ago