Forum Discussion

Mr_RiFeT's avatar
3 years ago

INLOGGEN ONMOGELIJK

Beste community

ik probeer Apex Legends te spelen op een PS4 pro, maar ik KAN maar NIET inloggen…. 

heb de instructries ( voor jan doedel ) meerdere malen gevolgd.

ik open de game en voordat ik uberhaupt iets in kan voeren staat er dat ik mijn wachtwoord moet resetten…. Heb ik 6 x gedaan en de game ook opnieuw geinstalleerd. Ik heb al lang een EA account en speelde Apex op PC.

ik kan alleen op X Drukken, dan krijg ik de melding… 

Als ik de instructies van EA lees kan ik mijn account koppelen via het platform….. waar ik dus geen kans krijg om mijn mail adres in te voeren, laat staan een poging tot koppelen of inloggen. 

zie de foto, dit is het enigste wat ik te zien krijg en Ja ik heb de game opnieuw geinstalleerd.

playstation 4 pro is up to date, werkt 100%

alles is zo goed als nieuw en gechecked….

alvast bedankt !

vriendelijke groeten, Rifet

4 Replies

• Mr_RiFeT's avatar
    Mr_RiFeT
    3 years ago
    @EA_QueenBee Bedankt voor de snelle reactie ook. Dat klonk idd aannemelijk, ik heb mijn psn account recent hersteld… maar nee, alleen mijn steam account is aan mijn EA account gekoppeld…

Maar dan nog :/ mijn inlog gegevens worden niet eens gevraagd ?
    Ik ben hem weer opnieuw aan het installeren… intussen ga ik wat klussen en doen 🙂

Bedankt nog..
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    @Mr_RiFeT,

Als je PlayStation aan een ander EA account is gekoppeld, misschien is het een idee om contact op te nemen met onze live support. Hopelijk kunnen zij je helpen om het juiste account te vinden, en om toegang weer te krijgen tot dat account. Je kan via de volgende link contact met hun opnemen:

https://help.ea.com/nl/contact-us/

Het is altijd het makkelijkste om contact op te nemen via de chat. Als je de opties niet ziet voor een chat (Nadat je je product, platform, enz. hebt gekozen), probeer dan om andere opties te kiezen totdat je de optie voor een chat ziet.
  • Mr_RiFeT's avatar
    Mr_RiFeT
    3 years ago

Hoi Queen, even een update. Ik had de hulplijn gebeld en het is opgelost.

ik had mijn oude EA account van de ps3 tijd nog aan mijn psn account gekoppeld. Die hotmail had ik verwijderd, dat was van zowel mijn PSN als EA. Ik heb de email gek genoeg na 10 jaar terug kunnen krijgen van Microsoft. Dus me PSN is weer terug. En de oude EA account stond nog daarop gekoppeld.

nu heb ik een oude EA account waar eigenlijk niks op staat, die aan mijn PSN gekoppeld staat.

maar ik heb een nieuwe met aankopen en meer geschiedenis die ik op de PC heb gebruikt. 

hoe kan ik die oude mergen met de nieuwe ? De of de nieuwe email linken aan de PSN account ?

alvast bedankt ! 

Vriendelijke groeten, Rifet

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago