Forum Discussion

TheBraveDutch's avatar
3 years ago
Solved

Login op Apex error account

Apex legends login mislukt.

Hallo allen ik ben nieuw met Apex dus ik denk leuk eens uitproberen.

echter geeft hij aan dat hij niet kan inloggen en ik mijn wachtwoord van EA account moet wijzigen. ik heb dat gedaan en er is geen resultaat.

nog steeds is er niet in te loggen.

ook geeft hij aan dat je een account nodig hebt in het begin scherm maar deze heb ik ook .....

als ik op 1 van de 2 andere accounts op de PS4 inlog op apex laad het spel direct door.

het gekke is wel dat de andere 2 accounts helemaal geen EA account hebben.......

Ik heb bij de PSN en bij het EA account gekeken bij beide staat geen koppeling met andere accounts..

iemand die kan helpen? anders gaat het spel weer van mijn PS af en zoek ik wel wat anders.

• Hoi @TheBraveDutch,

Als je steeds wordt gevraagd om je wachtwoord te wijzigen zonder dat het helpt, dat is een teken dat PlayStation account gekoppeld is aan een oud of uitgeschakeld EA account. Wij kunnen helaas niet helpen met account problemen hier op de forums, maar als je contact opneemt met onze live support kunnen zij je helpen om het juiste EA account te vinden, en dan kunnen ze zien hoe ze je het beste verder kunnen helpen.

https://help.ea.com/nl/help/faq/using-ea-help/

4 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago

Hoi @TheBraveDutch,

Als je steeds wordt gevraagd om je wachtwoord te wijzigen zonder dat het helpt, dat is een teken dat PlayStation account gekoppeld is aan een oud of uitgeschakeld EA account. Wij kunnen helaas niet helpen met account problemen hier op de forums, maar als je contact opneemt met onze live support kunnen zij je helpen om het juiste EA account te vinden, en dan kunnen ze zien hoe ze je het beste verder kunnen helpen.

https://help.ea.com/nl/help/faq/using-ea-help/

• Werkt nog steeds niet helaas. Via de help link kan je alleen maar bepaalde optiesmkiezen en krijg je ook geen feedback van ea helpdesk..... 

• TheBraveDutch's avatar
    TheBraveDutch
    3 years ago

Correctie eindelijk een chat gehad met Jatin! Erg vriendelijk personeel en heeft me uitstekend geholpen. Inderdaad een oud niet meer  bestaand account wat nog gekoppeld was.

Solved!

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    @TheBraveDutch,

Fijn om te horen dat het opgelost is! 🙂 Als je in de toekomst hulp nodig hebt, dan weet je ons te vinden. Geniet van Apex!

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago