Forum Discussion

gunz058's avatar
4 years ago

Problemen met account op apex

Goedendag, tijdje geleden heb ik mijn mail adres veranderd op ea. Omdat ik het vorige account van mijn mail niet meer gebruikte en er niet op kon komen. Na deze verandering zijn bij alle games mijn stats weg. Denk bij fifa bijvoorbeeld aan level en de munten. Of bij apex heb ik mijn level nog wel. Maar alles wat ik des tijds gekocht heb is weg, legends, skins, banners noem maar op. Daarnaast die je in de lobby van apex dat ik de skin aan heb. Maar ga ik naar het menu waar je alles kan aanpassen aan je legend dan zie je vervolgens dat alles gelocked is en dat ik het opnieuw mag gaan kopen. Is hier enige manier voor om dit recht te zetten? Je stopt geld in een game.. en vervolgens door een bug of iets mag je alles opnieuw doen of kopen.

10 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hoi @gunz058,

Als het goed is heeft het wijzigen van je emailadres geen invloed op je games. Speel je op console, en heb je je account ontkoppelt misschien? Al je spelvoortgang is gekoppeld aan je EA account namelijk, en als je dus je console account ontkoppelt dan verlies je dat.
  • gunz058's avatar
    gunz058
    4 years ago

Hoor je dan ook niet je level kwijt te raken, want die heb ik nog wel? Maar daarnaast heb ik dat dus niet gedaan. Alleen een email adres veranderd en van ps4 naar ps5 gegaan. Meer niet...

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    @gunz058,

Misschien een domme vraag, maar weet je zeker dat je met het juiste account aanmeldt, en dat je in het verleden niet per ongeluk een tweede account hebt aangemaakt of zoiets?

Als je gewoon het emailadres van je PlayStation account hebt gewijzigd, zou dat geen invloed hebben op je EA account. En je kan ook gewoon al je spelvoortgang overzetten van PS4 naar PS5, dus dat zou ook geen probleem moeten zijn.
  • Indien je een nieuwe EA / Origin account hebt genaakt, dan heb je geen toegang tot eerder gekochte producten, spelvoortgang en andere gegevens. Je start helemaal vooraan, @gunz058.

Wanneer je geen toegang meer hebt tot het e-mail adres waarmee jouw EA / Origin account was gemaakt, diende je contact op te nemen met de helpdesk.

Nagaan dat je wel met de juiste accounts bent aangemeld en dat ook de juiste accounts zijn gekoppeld. Bij voorkeur en indien mogelijk zal je altijd eigenlijk je volledige e-mail adres moeten invullen.
    Voor het spelen van EA spellen heb je een EA / Origin account nodig.
    Je kan per EA / Origin account maar 1 account van een andere en ondersteunende platform / dienst koppelen.
    Vanwege de voorwaarden en risico's dient het ontkoppelen gedaan worden door de helpdesk.

Deel je soms jouw account(s) en/of platform(s) met anderen? Dan dien je daarmee te stoppen, aangezien dit nadelige gevolgen heeft. Als ook het in strijd is met de regels / voorwaarden.
    Start met alle wachtwoorden wijzigen, jouw gegevens goed nagaan en beveiligingsinstellingen verhogen. Gebruikte software bijwerken.
    Herhaal dat voor elke andere getroffen e-mail adres, account, software, platform en dienst.
    Nieuw, sterk (vanaf 18 tekens) en uniek wachtwoord voor de juiste EA / Origin account kiezen: https://signin.ea.com/p/web/resetPassword Wacht na elke gedane poging tenminste 1½ uren

Spelvoortgang op een spelconsole is gekoppeld aan jouw EA / Origin account.
    Normaal kan je niet de items, producten, spelvoortgang meenemen naar een ander platform.

Zaken betreft je spelconsole zal je contact opnemen met de ondersteuning van je spelconsole.

Indien je soms een beperking / limiet hebben op jouw account(s) en/of platform(s), dan zijn bepaalde zaken niet langer beschikbaar.

Persoonlijke zaken betreft je EA / EA / Origin account worden niet afgehandeld via het forum. Je dient hiervoor zelf contact opnemen met de helpdesk, om te zien wat zij voor je kunnen betekenen hiervoor.

Groetjes.
  • gunz058's avatar
    gunz058
    4 years ago

Dit is mijn account en niks anders. Je ziet mijn account level 166. Kijk naar de badge... dat zegt: win 5 games with wattson, dat is deze legend. Kijk vervolgens links onderin. Unlock legend. Of terwijl het is gelocked terwijl ik er destijds gewooon mee gespeeld heb...

• gunz058's avatar
    gunz058
    4 years ago
    @RealSimmor0 Heb ik helaas niks aan.... niks hiervan is van toepassing... heb geen nieuw account, ik deel dit account niet..
  • hier hetzelfde aan de hand, enkel email geweizigd van het oude (hotmail) naar het nieuwe (gmail) mijn levels zijn net als gunz058 gebleven met de bijhorende packs, maar al de cosmetics en event content ben ik kwijt. EA case gemaakt, en dit was de reactie:

Thank you for your patience. Unfortunately, at this time, we are not able to fulfil your request, however, we will get in touch if the circumstances change as there is no way to recover the data lost due to unlinking on platform account.

blijft mijn vraag: waarom  heb ik dan wel nog mijn levels....

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    4 years ago
    Was het e-mail adres gewijzigd van jouw EA / Origin account of jouw spelconsole account, @wzvfyhfvt6a1?

Omdat er risico's vastzitten aan het zelf ontkoppelen van je platform account van je EA / Origin account, kan je dit beter laten doen door contact op te nemen met de helpdesk.
    Dat zullen zij vast ook wel vermelden.
    Je krijgt nog een bevestigingsmelding als je het zelf doet. Dan kunnen ze je inderdaad niet verder helpen zoals dat blijkt uit hun reactie.
    Namelijk de (gekochte) producten, spelvoortgang en inhoud zijn gekoppeld jouw EA / Origin account en niet jouw spelconsole account. Spelvoortgang wordt niet overgezet. Er kunnen dus problemen verschijnen, die later te merken zijn.

Voor het het geval van @gunz058, was een nieuwe EA / Origin account niet nodig. Je dient contact opnemen met de helpdesk, als je geen toegang meer hebt tot het bijhorende e-mail adres, om te zien wat zij voor je kunnen betekenen hierbij.
    Immers heb je een lege account en geen toegang meer tot de eerdere (gekochte) producten, spelvoortgang en andere gegevens.
    Productcode kan je maar eenmalig gebruiken en blijft gekoppeld aan dat betreffende account. Je zal vooraan weer moeten starten.
    Betreft het zelf ontkoppelen van je platform account van je EA / Origin account zal hetzelfde gelden dat eerder in deze reactie genoemd wordt.
    Wellicht is samenvoegen van meerdere EA / Origin account een optie? Dat zal ook gebeuren door contact op te nemen met de helpdesk, want hierbij zitten ook risico's.

Groetjes.

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago