Forum Discussion

CH3vre's avatar
3 years ago

Cheater (( wallhack , aimbot, esp , ...))

Bonjour je constate que malgré les reports et signalements , les cheaters sur Battelfield V son roi et rien n'est fait pour luter contre la triche et ce depuis le lancement de BFV (( suffi de regarer les streamer comme MR pixel)) pour temps il suffit d activer (( les Votekick comme BF 4))
La ou je veux en venir c est que lorsque j ai acheter votre jeux "" de * "" j ai respecter mes engagements en le payant 60 euro et en utilisent pas de triche en game
Pourquoi EA ne respecte t il pas c est obligation en vers la communauté de joueurs
Faut-il débarquer avec une délégation au siège sociale (( Pl. du Molard 8, 1204 Genève, Suisse )) pour exprimer notre mécontentement
Mais rassurer vous votre nouveau jeu phare BF 2142 ne pas sans reste au niveau des cheaters
En attente de votre réponse et réaction dans les plus bref délais

1 Reply

• EA_Illium's avatar
    EA_Illium
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    3 years ago

Hi @CH3vre 

We have a rule to close any discussions related to cheating. This measure is in place because we cannot investigate cheating directly via forum. You can find more details here.

"With this update, we'd like to remind you to please report cheating through our official channels, instead of discussing or highlighting it via forums. This means going forward we'll close threads regarding cheating to ensure our dedicated teams can action the reports via the appropriate channels."

If you suspect any instances of cheating in our games, I highly suggest referring to our article on reporting players. It provides valuable guidance on how to address such concerns effectively. If your account is banned in relation to cheating, please contact our terms of service team. 

Thanks for your understanding. 

About Battlefield V

Join the Battlefield V community to learn all you need to know. Find game information and updates, talk tactics and share Battlefield moments.15,447 PostsLatest Activity: 3 hours ago