Wie heeft er een werkende oplossing voor mijn probleem
Wie weet raad? Zou gauw ik een update moet downloaden voor battlefield 2042 heb ik bij de EA app aangegeven dat hij die moet downloaden naar een andere partitie namelijk E:\program files(x86)\Electronic Arts\ aanvullende downloads. Maar hij download het nog steeds naar de C:\ schijf en dat is mijn SSD die redelijk vol zit, en met een grote download geeft hij dan aan dat ik te weinig ruimte heb. Daardoor heb ik de laatste keer met de grote update Battlefield moeten de-installeren en daarna het opnieuw moeten downloaden waar de update al bij in zat. en dan gaat het wel, maar dat neemt zoveel tijd in beslag vandaar ik in de EA app een andere partitie heb aangegeven. Maar gisteren met de kleine update download hij hem toch weer naar de C:\ dan wat ik heb aangegeven, E:\program files(x86)\Electronic Arts\ aanvullende downloads. Wat gaat er fout? Heb de EA app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dan nog gaat het fout en blijft hij het steeds op de C;\ downloaden. Wie kan mij helpen met dit probleem. Mijn EA app staat op C:\ en begreep dat die niet op een andere partitie mag om conflicten te voorkomen.
@Trismagistos ik heb gisteren deze besteld Samsung 990 PRO - Interne SSD met Heatsink - M.2 NVMe - PCIe 4.0 - 1 TB baal alleen dat er weer een schone install nodig is voor mijn pc lol
Normaal gesproken zou het gewoon moeten werken als je in de EA App aangeeft waar het spel moet worden geïnstalleerd Of dat nu de D:, E: of een andere drive is.
Ik kan niet in jou configuratie kijken: misschien dat een DxDiag.txt wel kan helpen als je wilt dat ik even meekijk.
@Trismagistos Je zou van mij ook mee mogen kijken via teamviewer heb daar geen probleem mee. Ik kan rond 20.00 thuis zijn en kan je mijn 06 geven zodat de communicatie sneller gaat den via de chat. Elke hulp is welkom.
Ik geef er de voorkeur aan om eerst even via een DxDiag.txt e.e.a. te bestuderen. De Teamviewer app heeft niet echt mijn voorkeur maar we kunnen hopelijk vast wel een modus vinden.
Ik heb inmiddels even tijd gehad om het diagnosebestand (DxDiag.txt) te bestuderen en heb wel een paar vragen en suggesties.
Allereerst even mijn complimenten over jouw pc. Een mooie en snelle computer met een bijzondere configuratie.
Voor zover ik kan zien is alles ook up to date; besturingssysteem, drivers etc.
Het lijkt erop dat je drie grafische dezelfde kaarten hebt geïnstalleerd dus drie keer een NVIDIA GeForce RTX 3070
Ik neem aan dat er twee in SLI opstelling hebt (staat niet vermeld in de DxDiag.txt ) Het nut van het gebruik van de derde ontgaat mij een beetje maar dat is eigenlijk niet jouw vraag.
Je gebruikt nog steeds versie 13.18.0.5531. Dit kan een oorzaak zijn van het foutieve update adres. Het kan sowieso geen kwaad om de EA App up te daten naar versie 13.23.0. 5536. Als het goed is, blijven de games en hun versies in de eerder aangemaakte mappen staan. Lees voor de zekerheid de info in deze link: De EA app downloaden, installeren en bijwerken Hierin staan ook de downloads voor de nieuwste versies.
Ook kom ik meerdere keren een fout tegen in de CompatTelRunner.exe
Het is telkens dezelfde fout en de CompatTelRunner is vooral bedoeld om telemetrische gegevens terug te koppelen aan Microsoft e maakt onderdeel uit van het Microsoft Customer Experience Improvement Program. Omdat er in jouw DxDiag.txt meerdere keren een foutmelding is, kan je overwegen om dit proces uit te schakelen. Het voordeel ervan is dat het CPU gebruik dan gelijk verminderd.
Zorg ervoor dat alle stuurprogramma's, met name het Apple USB-stuurprogramma, up-to-date zijn. Installeer het problematische stuurprogramma opnieuw: in dit geval lijkt het het Apple USB-stuurprogramma te zijn. Verwijder dit stuurprogramma en installeer het opnieuw. Systeemherstel: Als het probleem onlangs is opgetreden, kan je een systeemherstel uitvoeren tot een punt waarop de fout niet optrad. Vergeet niet om een back-up van uw gegevens te maken voordat u grote wijzigingen in uw systeem aanbrengt. Als het probleem zich blijft voordoen, kan je overwegen contact op te nemen met Apple Support of Microsoft Support voor verdere hulp.
Tot slot nog een wat ernstiger probleem dat te maken heeft met de hardware configuratie:
Het foutbericht geeft aan dat het probleem wordt veroorzaakt door een probleem met de hardware. Dat kan misschien ook wel te maken hebben met de drie grafische kaarten.
Je kunt proberen externe of interne hardware tijdelijk los te koppelen om te zien of het probleem daarmee is opgelost. Als het probleem hiermee niet is opgelost, ligt het probleem waarschijnlijk in de interne hardware van jouw computer en moet je contact opnemen met de fabrikant van je computer.
Je kunt ook de hulpprogramma's in de groep Windows Systeembeheer in het menu Start gebruiken om te proberen de oorzaak van het probleem te achterhalen. Je kunt bijvoorbeeld een geheugencontrole uitvoeren om te controleren of het probleem bij het geheugen van je computer ligt. Er is echter niet veel dat je vanuit Windows kunt doen als je te maken hebt met hardware problemen.
Zoals je ziet is het een heel verhaal geworden. Lees e.e.a. op je gemak door en kijk of je er iets mee kunt.
Hopelijk kan je het probleem met de weerbarstige updates al oplossen door de EA app te updaten. De suggesties voor oplossingen van de andere onderdelen die in DxDiag.txt staan, Die waarin de foutmeldingen staan kunnen er hopelijk voor zorgen dat je pc soepeler draait.
Als je meer hulp nodig hebt, laat het ajb even weten.
@Trismagistos Bedankt voor je antwoord. om terug te komen op de EA app deze heb ik vorige week opnieuw gedownload volgens mij via de Microsoft site maar weet ik niet meer zeker. Ik heb maar een grafische kaart erin zitten maar daar zitten drie Aleinware beeldschermen aan. CompatTelRunner dit zegt mij helemaal niets maar zal ik vanavond eens rustig doorlezen ben nu op mijn werk. Verder werk ik altijd mijn wel via windows mijn software bij. Maar ga eens kijken naar de EA app en CompatTelRunner, en zal eens kijken of die uit kan, weet alleen niet of dat nadelige effecten heeft. Mijn Apple software is zover ik zien kan up to date dat controleer ik via Apple software updateter. Ik ben je zeer erkentelijk en hou je natuurlijk op de hoogte. Fijn dat je mij op weg hebt geholpen. Vaak is het de Leeuw die wel wat op of aanmerkingen heeft maar nu jij thx.
Dank je voor de extra toelichting op de grafische kaarten (het is er dus maar 1 maar die staat gekoppeld in drie beeldschermen) Ik kijk nog even naar de DxDiag.txt met die informatie in het achterhoofd.
Lees e.e.a. even rustig door en dan kijken we samen nog een keer naar een oplossing voor de update problemen van Battelfield op de C: Drive.
Hopelijk kan ik je nog wat verder op weg helpen en het update probleem samen met je oplossen.
@Trismagistos ik heb de laatste nieuwe EA app op mijn pc staan en die stond er ook al op 13.23.0. 5536. verder heb ik bij de taakplanner uit gezet wat ik uit moest zetten Microsoft Compatibility Appraiser had er wel een translater voor nodig lol. het laatste is het enige wat ik kan doen. EA app is de laatste dus goed, het laatste gedaan wat moest maar heb er een zwaar hoofd in eerlijk gezegd. verwacht het uitzetten niet veel betreffende de updates. maar we zullen zien. Ik hoor het wel van je
About EA app Algemene discussie
Heb je vragen over de EA-app? Deel ze hier!106 PostsLatest Activity: 7 hours ago