Open Side Menu
Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Français
  3. EA app
  4. EA app Problèmes techniques & Bugs

Forum Discussion

patbal62's avatar
patbal62
Newcomer
9 hours ago

Arène

Je me suis inscrit en arène et cela n a pas été pris en compte donc pas de cristaux 

accessibilité
No RepliesBe the first to reply

Featured Places

Node avatar for EA app Problèmes techniques & Bugs

EA app Problèmes techniques & Bugs

Vous avez des problèmes avec EA app? Rejoignez-nous pour signaler des bugs, obtenir de l'aide avec les téléchargements, DLCs, achats et erreurs de connexion.
Latest Activity: 9 hours ago
3,019 Posts

Recent Discussions

• patbal62's avatar

Arène

Je me suis inscrit en arène et cela n a pas été pris en compte donc pas de cristaux
    patbal62
    9 hours ago
  • jivoka_ghost's avatar

Mon ancien compte steam a était piraté j'aimrais delinker mon comtpe EA

j'aimrai linker mon compte avec mon nouveau compte steam mais quand je le fais sa me ditque mon compte EA est llinker avec steam alors que je l'ai delinker avant
    jivoka_ghost
    11 hours ago
  • Samuel0232's avatar

code erreur inst 21 25005

quand veux installer ea sa me mets un code erreur quelqu un pourrais maider [Moved to EA app FR. Please review our guidelines regarding language posts - CM]
    Samuel0232
    1 day ago
  • CECYLIANE's avatar

problemes de packs/kits d'objets/mondes

bonjour, cela fait quelque jours que depuis que j'ai acheter des packs/kits d'objets/mondes d'objet il ne fonctionne pas. Ils sont tous bien installer et télécharger sauf que lorsque j'accède aux dif...
    CECYLIANE
    1 day ago
  • mxf09207588k's avatar

telecharger

bonjour je e peu plus telecharger l application EA code erreur :inst-21-25006
    mxf09207588k
    1 day ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.

Pin Reply
Unpin Reply
Pinned Reply
just now
yesterday
[XX] seconds ago
[XX] minutes ago
[XX] hours ago
[XX] days ago
[XX] second ago
[XX] minute ago
[XX] hour ago